Visa utbildning.se som: Mobil
Visar 1-25 av 65 träffar

Mer om Kundserviceutbildning

Utbildning i Kundservice

God kundservice handlar inte om att tillfredsställa kunden, det handlar om att imponera kunden! Följ kundens önskemål, gör det som förväntas och gör samtalet till en roligare upplevelse.

Kundservice är en viktig faktor dagens näringsliv. Nästan alla företag verkar förstå precis hur viktig kundservice är och många har börjat att hitta sätt att förbättra och mäta kundservicen. De kurser som du hittar på utbildning.se tittar mycket på vad kundservice är och inte är och har som mål att identifiera hur man kan förstå och ge god kundservice .

Många företag har såklart som mål att uppnå just "god kundservice " - för tillfället är detta en smältdegel av internutbildningar och visioner men samtidigt fokuseras det allt mer på kundens perspektiv. Vill du satsa på ett fortsatt samarbete med ett företag som ger dålig kundservice? Förmodligen inte! Du och alla andra vill ha bättre kundservice, och det är en av de drivande krafterna bakom konsumenters val att handla på ett ställe och inte en annan.

Så här går du vidare

Sök och hitta en utbildning du är intresserad av


Beställ information eller boka direkt


Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Jämför utbildningar
Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och ta del av det senaste inom kompetensutveckling!
Mer inom området
Reportage
Ledarskap – Nästa steg som chef
"Ledarskapsutbildning med höga ambitioner med ett bra tempo."

Katarina arbetar på Volvo Group Truck Technology och har en lång erfarenhet i sin roll. Efter utbildningen känner hon sig tryggare i vissa situationer och flera delar har hon kunnat använda direkt i verksamheten.

Läs mer
Bättre kvalitet och billigare i ...
Conferator Kompetens

Hur kommer det sig att våra kurser får toppbetyg av våra kunder? I reportaget möter du några röster om Conferator.

Läs mer
"Ny som chef" hos Mindset
Utbildningen började redan innan första kursdagen

Carl Carlsson, Systemutvecklarchef Multisoft Consulting, har gått kursen Ny som chef. 

Läs mer om vad Carl tyckte om kursen
Modern och förstklassig retorik ...

utbildning.se har pratat med den retorikkunniga Berndt Sundsten, kursledare på Retorikhuset. Vi har skrapat ytan på en över 20 år lång karriär inom retorik, kommunikation och försäljning. I intervjun berättar Berndt om varför han tycker att retorik är viktigt, hur det hjälper dig att kommunicera bättre och varför en retorikkurs hjälper dig i din karriär.

Läs mer