Visa utbildning.se som: Mobil
Visar 1-25 av 68 träffar

Mer om Kundserviceutbildning

Utbildning i Kundservice

God kundservice handlar inte om att tillfredsställa kunden, det handlar om att imponera kunden! Följ kundens önskemål, gör det som förväntas och gör samtalet till en roligare upplevelse.

Kundservice är en viktig faktor dagens näringsliv. Nästan alla företag verkar förstå precis hur viktig kundservice är och många har börjat att hitta sätt att förbättra och mäta kundservicen. De kurser som du hittar på utbildning.se tittar mycket på vad kundservice är och inte är och har som mål att identifiera hur man kan förstå och ge god kundservice .

Många företag har såklart som mål att uppnå just "god kundservice " - för tillfället är detta en smältdegel av internutbildningar och visioner men samtidigt fokuseras det allt mer på kundens perspektiv. Vill du satsa på ett fortsatt samarbete med ett företag som ger dålig kundservice? Förmodligen inte! Du och alla andra vill ha bättre kundservice, och det är en av de drivande krafterna bakom konsumenters val att handla på ett ställe och inte en annan.

Så här går du vidare

Filtrera listan och välj passande utbildningar


Gör intresseanmälningar


Du blir kontaktad och får mer information av arrangören

Favoriter

boka utbildning

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och ta del av det senaste inom kompetensutveckling!
Mer inom området
Populära sökningar
Reportage
Bättre kvalitet och billigare i ...
Conferator Kompetens

Hur kommer det sig att våra kurser får toppbetyg av våra kunder? I reportaget möter du några röster om Conferator.

Läs mer
Vad säger kursdeltagarna?
Advantum Kompetens

Advantum Kompetens har under årens lopp arbetat i snart sagt alla branscher och företag samt inom kommuner, landsting och statliga verk. Kursdeltagarna ger i snitt utbildningen 4,6 i helhetsomdöme på en 5-gradig skala! Vad säger då kursdeltagarna?

Läs mer
Karolina gick Mindsets Chef- och...
"Föreläsarna var mycket professionella och lyhörda"

Karolina Rafferty Head of LC&I System Center på Swedbank har gått Chef- och ledarprogrammet. Här berättar hon mer om programmet hon gick hos Mindset.

Läs mer
Vässa kompetensen med Hjärtum Ut...

”Bästa utbildning jag varit på, alla kategorier.”

"Nyvunnen kunskap, nya verktyg, bra exempel, dialog, balansen teori-praktik."

 Vilka säger så och om vad?

Läs mer