-
Företagsanpassad utbildning
-
Rikstäckande
-
Företagsanpassad utbildning
-
Rikstäckande
-
Företagsanpassad utbildning
-
Rikstäckande
-
Öppen utbildning
-
1 dag
-
5 980 SEK
-
Stockholm
-
Företagsanpassad utbildning
-
Rikstäckande
-
Öppen utbildning
-
2 dagar
-
11 900 SEK
-
Stockholm
-
Företagsanpassad utbildning
-
Rikstäckande
-
Företagsanpassad utbildning
-
Rikstäckande
-
Företagsanpassad utbildning
-
Rikstäckande
-
Öppen utbildning
-
1 dag
-
5 980 SEK
-
Stockholm
-
Öppen utbildning
-
2 dagar
-
12 900 SEK
-
Stockholm
-
Onlineutbildning
-
0,9 timmar
-
1 900 SEK
-
Distans
-
Företagsanpassad utbildning
-
2 dagar
-
Rikstäckande
-
Öppen utbildning
-
1 dag
-
5 980 SEK
-
Stockholm
-
Företagsanpassad utbildning
-
Rikstäckande
-
Öppen utbildning
-
2 dagar
-
8 990 SEK
-
Stockholm
-
Öppen utbildning
-
1 dag
-
4 900 SEK
-
Stockholm
-
Företagsanpassad utbildning
-
Rikstäckande
-
Öppen utbildning
-
2 dagar
-
6 900 SEK
-
Stockholm
-
Öppen utbildning
-
2 dagar
-
9 400 SEK
-
Stockholm
-
Företagsanpassad utbildning
-
Rikstäckande
-
Öppen utbildning
-
2 dagar
-
7 980 SEK
-
Stockholm
-
Öppen utbildning
-
1 dag
-
6 900 SEK
-
Stockholm
-
Företagsanpassad utbildning
-
Rikstäckande
Mer om Kundserviceutbildning
Utbildning i Kundservice
God kundservice handlar inte om att tillfredsställa kunden, det handlar om att imponera kunden! Följ kundens önskemål, gör det som förväntas och gör samtalet till en roligare upplevelse.
Kundservice är en viktig faktor dagens näringsliv. Nästan alla företag verkar förstå precis hur viktig kundservice är och många har börjat att hitta sätt att förbättra och mäta kundservicen. De kurser som du hittar på utbildning.se tittar mycket på vad kundservice är och inte är och har som mål att identifiera hur man kan förstå och ge god kundservice .
Många företag har såklart som mål att uppnå just "god kundservice " - för tillfället är detta en smältdegel av internutbildningar och visioner men samtidigt fokuseras det allt mer på kundens perspektiv. Vill du satsa på ett fortsatt samarbete med ett företag som ger dålig kundservice? Förmodligen inte! Du och alla andra vill ha bättre kundservice, och det är en av de drivande krafterna bakom konsumenters val att handla på ett ställe och inte en annan.
Sök och hitta en utbildning du är intresserad av
Beställ information eller boka direkt
Du blir kontaktad av utbildningsarrangören
Du är nu registrerad för utbildning.se:s nyhetsbrev.

Här berättar Dan Källgren Senior Network Developer TeliaSonera om Projektledarprogrammet.
Läs mer
– Kursen motsvarade absolut mina förväntningar och i kursutvärderingen gav jag både kursledare och kursinnehåll högsta betyg! Christina Westerlund från Naturvårdsverket berättar om SIPUs Grundkurs i offentlig upphandling.
Läs mer
Hur kommer det sig att våra kurser får toppbetyg av våra kunder? I reportaget möter du några röster om Conferator.
Läs mer
”Bästa utbildning jag varit på, alla kategorier.”
"Nyvunnen kunskap, nya verktyg, bra exempel, dialog, balansen teori-praktik."
Vilka säger så och om vad?
Läs mer
Karolina Rafferty Head of LC&I System Center på Swedbank har gått Chef- och ledarprogrammet. Här berättar hon mer om programmet hon gick hos Mindset.
Läs mer
"Mycket bra övningar i olika pedagogiska steg!"
”Jag har lärt mig att jag har större förmåga än jag trodde!”
”Mycket bra blandning av teori och praktik!”
Läs fler kommentarer här!
Vanessa Eriksson Manager, Global Master Data Management TeliaSonera är idag en PMP® certifierad projektledare. Hon gick utbildningen via Mindset.
Läs mer
Jessica Huda har gått Framfots utbildning Certifierad Projektledare. Här berättar hon varför, och vilka resultat hon fått.
Läs mer
Vi har fått chansen att göra en intervju med retorikexperten Berndt Sundsten. Berndt har jobbat med retorik i över 20 år, både i och utanför Sverige. Han bästa tips är att vara förberedd, tala till publiken och alltid tänka på vilken målgrupp du talar inför.
Läs mer
Katarina arbetar på Volvo Group Truck Technology och har en lång erfarenhet i sin roll. Efter utbildningen känner hon sig tryggare i vissa situationer och flera delar har hon kunnat använda direkt i verksamheten.
Läs mer
Christie Jansson Bussiness Practic Lead Human Recourse, Ericsson har gått kursen Retorik – konsten att övertyga.
Läs mer om vad Christie tyckte om kursen
Carl Carlsson, Systemutvecklarchef Multisoft Consulting, har gått kursen Ny som chef.
Läs mer om vad Carl tyckte om kursen
Linda Kumlin arbetar på Vattenfall och gick Projektledarprogrammet hos Mindset, ett program på sammanlagt nio dagar uppdelat i fyra moduler.
Läs mer
utbildning.se har pratat med den retorikkunniga Berndt Sundsten, kursledare på Retorikhuset. Vi har skrapat ytan på en över 20 år lång karriär inom retorik, kommunikation och försäljning. I intervjun berättar Berndt om varför han tycker att retorik är viktigt, hur det hjälper dig att kommunicera bättre och varför en retorikkurs hjälper dig i din karriär.
Läs mer