Mer om Kundserviceutbildning
Utbildning i Kundservice
God kundservice handlar inte om att tillfredsställa kunden, det handlar om att imponera kunden! Följ kundens önskemål, gör det som förväntas och gör samtalet till en roligare upplevelse.
Kundservice är en viktig faktor dagens näringsliv. Nästan alla företag verkar förstå precis hur viktig kundservice är och många har börjat att hitta sätt att förbättra och mäta kundservicen. De kurser som du hittar på utbildning.se tittar mycket på vad kundservice är och inte är och har som mål att identifiera hur man kan förstå och ge god kundservice .
Många företag har såklart som mål att uppnå just "god kundservice " - för tillfället är detta en smältdegel av internutbildningar och visioner men samtidigt fokuseras det allt mer på kundens perspektiv. Vill du satsa på ett fortsatt samarbete med ett företag som ger dålig kundservice? Förmodligen inte! Du och alla andra vill ha bättre kundservice, och det är en av de drivande krafterna bakom konsumenters val att handla på ett ställe och inte en annan.
Sök och hitta en utbildning du är intresserad av
Beställ information eller boka direkt
Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Hur kommer det sig att våra kurser får toppbetyg av våra kunder? I reportaget möter du några röster om Conferator.
Läs mer
”Bästa utbildning jag varit på, alla kategorier.”
"Nyvunnen kunskap, nya verktyg, bra exempel, dialog, balansen teori-praktik."
Vilka säger så och om vad?
Läs mer
Jessica Huda har gått Framfots utbildning Certifierad Projektledare. Här berättar hon varför, och vilka resultat hon fått.
Läs mer