Kursbeskrivning
Kundservice som säljer
Anton Granlund är entreprenören som hjälpt några av Sveriges och världens främsta varumärken att öka sin försäljning genom att förbättra kundupplevelsen. Han startade sitt första företag när han som 24-åring gick på Handelshögskolan och efter det har han varit med och drivit prisbelönta klädkedjor.
Idag driver Anton Slash.ten som fokuserar på att just utveckla kundservicen hos företag. De har arbetat med allt ifrån globala bilvarumärken och techbolag, till fastighetsägare och varumärken som Swarowski, Björn Borg och Chimi eyewear.
I den här kursen får du lära dig hur du kan bygga och stärka relationen till dina kunder genom kundservice. Kursen passar både dig som vill bli bättre på försäljning genom kundservice, till dig som leder en organisation inom kundservice och även dig som bara vill lära dig grunderna.
Investering
- En valfri kurs
- Tillgång dygnet runt, året runt
- Workbook med skräddarsydda övningar
- Certifikat till kursen
- Extra kurs med bonusavsnitt
- Ingen uppsägningstid
- Pengar tillbaka inom 14 dagar garanti
- 20% rabatt på nästa köp
Målgrupp
Passar såväl privatpersoner som företag.
Kursinnehåll
Du lär dig:
-
Varför kundservice ger hållbara affärer
-
Fyra steg för framgångsrik kundservice
-
Hur du som ledare sätter rätt förutsättningar
-
Hur du skapar långsiktiga relationer
-
Hur du hanterar kundkonflikter
-
Hur du sätter mål för din kundservice
-
Hur du rekryterar rätt personer
Examen, diplom m.m.
Efter varje genomförd kurs tilldelas du ett certifikat med ditt namn på.
Intresseanmälan
Framgångsakademin

Framgångsakademin – frigör din fulla potential
Framgångsakademin vill vara det självklara valet för dig som vill bygga dig själv och andra genom personlig utveckling och självledarskap. Vi som team vill se dig växa och vi är stolta över att kunna leverera ett brett digitalt kursutbud av...
Kontaktuppgifter
Framgångsakademin
För att få mer information om utbildningen Kundservice som säljer - Anton Granlund från Framgångsakademin, fyll i dina uppgifter: