Kursbeskrivning
Spara tid med streamad version av din utbildning
- Kursen ger samma utbildningspoäng hos olika branschförbund som den gör i sin fysiska form.
- Uppspelningstiden för kursen är 53 minuter vilket motsvarar ½ dag lärarledd utbildning.
- Kursen leder till diplom.
Kursinnehåll
- Kundbemötande
- Behovsanalys
- Att skapa mervärde för kunden
- Att förstå kunden genom kundkategorisering
- Grundpersonligheterna i DISC-modellen
- Att använda avslutstekniker
- Ökad lönsamhet genom ökad kundnöjdhet
- Vad är service enligt kunderna?
Video
Premium ifrån Diploma Utbildning
Denna utbildning kan även köpas som en del i paketet Diploma Premium. Premium ger dig som användare obegränsad tillgång till 498 av våra streamade utbildningar i ett helt år för endast 4995 kr exklusive moms.
För mer information om möjligheter för grupper, allmänna villkor och liknande vänligen kontakta oss.
Se utbildningskatalogen för att se alla utbildningar som ingår i DIPLOMA PREMIUM
Intresseanmälan
Recensioner
Snittbetyg: 4,7
bra
Bra utbildning för mig som jobbar med kundservice på telefon som vill ändra inriktning.
Diploma Utbildning – Sveriges ledande aktör inom onlineutbildning Som ett auktoriserat utbildningsföretag av Almega erbjuder Diploma Utbildning närmare 500 onlinekurser i flera olika kategorier. Oavsett om du letar efter en bred översikt eller specialiserad expertis, täcker vårt omfattande kursutbud ett...
Toppen bra tips.