Kursbeskrivning

Lär dig hur du optimerar dina digitala kundmöten med vår praktiska utbildning online. Förbättra dina färdigheter idag!
I den här utbildningen får du lära dig att planera och genomföra digitala kundmöten. Under utbildningen får du reflektera över och besvara frågor samt utföra uppdrag som bidrar till att förbättra olika aspekter kring din digitala närvaro och din samtalsprocess.
Publicerad: 2021-11-08
Spara tid med streamad version av din utbildning
- Kursen ger samma utbildningspoäng hos olika branschförbund som den gör i sin fysiska form.
- Uppspelningstiden för kursen är 1 timme och 5 minuter vilket motsvarar ½ dag lärarledd utbildning.
- Kursen leder till diplom.
Kursinnehåll
- Varför ska du bry dig om digitala kundmöten?
- Vilka fyra stadier av digital mognad finns det bland säljare?
- Vilka för- och nackdelar har digitala kundmöten?
- Hur är samtalsprocessen för ett bra kundmöte?
- Hur påverkas behovsanalysen i det digitala rummet?
- Hur påverkas presentationsfasen i det digitala rummet?
- Vilka nivåer av hårdvara behöver du för att vara professionell?
- Vilka digitala hjälpmedel kan du använda?
Video
Premium ifrån Diploma Utbildning
Denna utbildning kan även köpas som en del i paketet Diploma Premium.Premium ger dig som användare obegränsad tillgång till 490 av våra streamade utbildningar i ett helt år för endast 4795 kr exklusive moms.
För mer information om möjligheter för grupper, allmänna villkor och liknande vänligen kontakta oss.
Se utbildningskatalogen för att se alla utbildningar som ingår i DIPLOMA PREMIUM
Intresseanmälan
Traditionell utbildning möter den digitala världen
Vi på Diploma Utbildning har tagit oss an uppgiften att digitalisera landets mest populära utbildningar samtidigt som vi vill bibehålla våra omtyckta lärare i centrum. Det är trots allt deras kunskap som är värdefull. Mediet är bara ett sätt att sprida...