Om internkommunikation
Internkommunikationen kan göras via flera kanaler, exempelvis via personliga möten, videokonferenser, intranät och sociala medier. Internkommunikationen handlar om organisationers kommunikation och dialog bland de egna cheferna och medarbetarna. Traditionellt har internkommunikationen förmedlats från ledningen ned ut bland medarbetarna, där budskap och information haft en till stor del enkelriktad väg. Idag ställs större krav på kommunikationen och det handlar mer om en dialog i olika riktningar.
Sök och hitta en utbildning du är intresserad av
Beställ information eller boka direkt
Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Kurssamordnare Lars Zetterström om varför du ska gå en diplomutbildning i krisledning på Företagsuniversitetet.
Läs mer
Anna Lundberg, HR-specialist och kursledare på kursen ”Agila metoder för HR”, berättar om vilka fördelar ett agilt arbetssätt kan föra med sig till området HR, men även om vilka eventuella utmaningar som kan uppstå.
Läs mer
Jenny Gentele, kursledare i utbildningen Diplomerad redovisningsekonom, om goda framtidsutsikter för utbildade redovisningsekonomer och sitt intresse för årsredovisningar.
Läs mer
Åse Larsen, säkerhetsansvarig och dataskyddsombud på Affärsverken, om sin diplomutbildning som hon avslutade i januari 2021.
Läs mer