Engelska - Forum

2009-04-16 11:54   Gunilla
Jag undrar om ni kan hjälpa mig med tips på företag som håller utbildningar på engelska? Det jag framförallt letar efter just nu är en kurs i "convincing and influencing", eller någon form av kommunikation/förhandling eller liknande. Just denna gång försöker jag hjälpa en av våra anställda som jobbar med logistik, så finns den vinklingen desto bättre. Mvh, Gunilla

RE: Engelska
2009-04-17 13:49   Gry
Jag skulle rekommendera företagsanpassade kurser i engelska, där utbildningsföretagen skräddarsyr utbildningen enligt era behov. Se förslag nedan: » Affärsengelska, skräddarsydda kurser » Tailor made business english » Skreddarsydd språkundervisning i grupp på ditt företag

RE: Engelska
2009-08-19 23:29   fowaiya
hej, jag vill lära mig engelska.

RE: Engelska
2009-11-11 19:35   Björn
Hör med SVP Consultancy! De skräddarsyr riktigt bra paket och levererar med bästa service. Jag har faktiskt inte haft någon annan leverantör de sista 12-14åren. Titta på: www.svpconsultancy.com så har du kontaktuppgifterna där. Hälsningar Helnöjd

RE: Engelska
2010-12-20 12:07   Eva

Hej.
Folkuniversitetet skräddarsyr kurser och har kunniga lärare- kolla med dem.
/Eva


Utbildningskategorier som matchar tråden
Så fungerar utbildning.se

Sök och hitta en utbildning du är intresserad av


Beställ information eller boka direkt


Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Håll dig uppdaterad
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få utbildningsförslag, inspiration och aktuell information – direkt till din inkorg. 📨