Vad är affärsutveckling? - Forum

2014-05-23 11:15   Mikaela

Hej utbildning.se! Jag skulle vilja vidareutbilda mig inom affärsutveckling, hur går jag till väga?


RE: Vad är affärsutveckling?
2014-05-23 13:48   Ludvig Nyström

Hej Mikaela!

Genom att ha kunskap inom affärsutveckling är det möjligt att öka ditt företags lönsamhet både på lång och kort sikt. Affärsutveckling är ett ganska brett begrepp. Ibland brukar affärsutveckling beskrivas som strävan efter att utveckla företaget genom att använda sig av genomtänkta, strategiska och taktiska metoder. 

Om du vill arbeta med att utveckla företag kan en utbildning inom affärsutveckling vara ett bra val. Jag har tagit fram en lista med utbildningar inom affärsutveckling som kan intressera dig, du kan se den nedan. Du kan enkelt sortera kurserna efter ort, längd och pris för att sedan fylla i en intresseanmälan. Det är självklart inte bindande och kostnadsfritt. Efter att du gjort en intresseanmälan blir du kontaktad med mer information om utbildningen från arrangören. 

Se alla utbildningar inom affärsutveckling

Hoppas detta har varit till hjälp och lycka till!

Hälsningar,
Infoteamet på utbildning.se 


Så fungerar utbildning.se

Sök och hitta en utbildning du är intresserad av


Beställ information eller boka direkt


Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Håll dig uppdaterad
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få utbildningsförslag, inspiration och aktuell information – direkt till din inkorg. 📨