Icke-ekonom söker ekonomiutbildning - Forum

2009-02-05 09:29   Anonym
Hej! Har fått jobb som assistent till företagets ekonomichef. Jag har ingen utbildning efter gymnasiet och nu känner jag att jag behöver bättre förståelse för ekonomiarbetets rutiner och funktioner. Finns det någon utbildning inom ekonomi som passar för mig?

RE: Icke-ekonom söker ekonomiutbildning
2009-02-05 09:42   Gry
Hej! Pwc Academy och Roda Utbildning har ekonomiutbildningar för icke-ekonomer som ska ge en grundläggande inblick i företagsekonomi: » Ekonomi för icke-ekonomer, grund » Ekonomi för icke-ekonomer Lycka till!

RE: Icke-ekonom söker ekonomiutbildning
2009-02-05 09:46   Michael Andersson/Taurus Ekonomiutbildning
Hej Jag kan rekommendera vår 2-dagars utbildning: Ekonomi för icke-ekonomer. Under två intensiva utbildningsdagar lär du dig tolka och analysera ekonomisk information och får en förståelse för de ekonomiska sambanden. Utbildningen är praktiskt inriktad med flera övningsuppgifter samt diskussioner till varje avsnitt. Gå in på: www.taurusekonomi.se för att läsa mer och boka utbildningen.

RE: RE: Icke-ekonom söker ekonomiutbildning
2009-02-05 13:28   PwC Academy
Hej Jag kan rekommendera vår ekonomi för icke-ekonomer utbildning på följande orter: - Malmö, 26 februari samt 23 april - Stockholm, 21 april Målet med kursen är att ge deltagaren en översiktlig inblick i företagsekonomins grunder.Syftet är att kursdeltagarna efter kursen ska förstå de ekonomiska sambanden. Gå in på www.pwcacademy.se för att läsa mer och boka utbildningen. Du kan även nå oss på 0200-777 666. PwC Academy - 140 olika utbildningar

RE: RE: Icke-ekonom söker ekonomiutbildning
2009-02-05 14:07   Ricard Olsson
Hej den kus som jag rekommenderar till dig heter Grundläggande affärsekonomi hos oss på mindset. Kuser hjälper dig att få en förbättrad fömåga att se samband mellan olika ekonomiska flöden. inga fökunskaper krävs. www.mindset.se/default.aspx?ID=43&ProductID=311102 Hör av dig så berättar jag mer 08 586 388 78 mvh Ricard

RE: RE: Icke-ekonom söker ekonomiutbildning
2009-02-05 16:43   Erik Blomgren
Hej! Jag rekommenderar varmt vår utbildning Ekonomi för icke-ekonomer. En mycket uppskattad tvådagarsutbildning som vi har kört under lång tid. Vi har också ett betydligt bättre pris än många av våra konkurrenter. Du kan välja mellan Stockholm och Göteborg. Gå gärna in på vår hemsida www.confex.se och läs mer om kursen. Med vänlig hälsning Erik Blomgren Confex Sverige AB

Så fungerar utbildning.se

Sök och hitta en utbildning du är intresserad av


Beställ information eller boka direkt


Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Håll dig uppdaterad
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få utbildningsförslag, inspiration och aktuell information – direkt till din inkorg. 📨