Gör vår undersökning om kompetensutveckling för chansen att vinna en helt gratis utbildning från Keystone Production!

Hur göra koncernredovisning? - Forum

2014-04-11 09:44   Sandra

Jag har utbildning i redovisning och beskattning men ska nu börja lite lätt med koncernredovisning på mitt företag. Hur kan jag göra en koncernredovisning? Mvh, Sandra


RE: Hur göra koncernredovisning?
2014-04-11 09:57   Lina Johnsson

Hej Sandra!

Vad kul att du är påväg att bredda dina arbetsuppgifter! 

Som du vet är det viktigt att redovisningen går rätt till så jag skulle nog nästan rekommendera dig att du försöker gå en utbildning. Eftersom du idag arbetar på ett företag med deras redovisning vad jag förstår, så tycker jag det här låter som ett ypperligt tillfälle att be din arbetsgivare om att få gå en kompetensutbildning. På det viset kan både du och din arbetsgivare känna sig säker på att allt blir rätt!

Hos oss finns det många olika utbildningsarrangörer som erbjuder kurser i koncernredovisning, och de har olika upplägg så du kan helt säkert hitta en som passar dig. Oavsett om du vill läsa några dagar, en längre period, på plats eller på distans. 

Se alla utbildningar inom koncernredovisning

Hoppas att detta kan vara till hjälp, lycka till!

Vänligen,

Lina, utbildning.se


Så fungerar utbildning.se

Sök och hitta en utbildning du är intresserad av


Beställ information eller boka direkt


Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Håll dig uppdaterad
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få utbildningsförslag, inspiration och aktuell information – direkt till din inkorg. 📨