Ekonomiutbildning för säljare - Forum

2008-03-06 08:41   Lena Persson

jag söker Ekonomiutbildning för 1 person före sommaren. Jag letar efter en grundläggande ekonomi för icke-ekonomer till en säljare som ska bli säljchef. MVH, Lena


RE: Ekonomiutbildning
2008-03-06 12:43   Sarah Tronêt
Hej Lena! Prova att kontakta Nanna Carlstedt på Marknadsskolan. Marknadsskolan har utmärkta intensivutbildningar för säljare som inriktar sig på en högre position. Vid frågor kontakta mig, Sarah Tronêt 0739-72 60 61 Vänliga hälsningar Sarah Tronêt

RE: Ekonomiutbildning
2008-03-08 11:27   Michael Andersson
Hej Lena, Vår 2-dagars utbildning: Ekonomi för icke-ekomer är en omtyckt intensivutbildning där man lär sig de viktigaste ekonomiska begreppen och sambanden. Under dag två inriktas utbildningen på aktiviteter för att styra verksamheten mot högre lönsamhet. Utbildningstillfällen innan sommaren 2008: 8-9 april, Göteborg (fåtal platser kvar) 15-16 april, Stockholm (fåtal platser kvar) 20-21 maj, Malmö (platser kvar) 10-11 juni, Stockholm (platser kvar) Bokning görs på hemsidan: www.taurusekonomi.se Ring: 031-29 50 70 om du vill veta mer. Hälsningar Michael Andersson Taurus Ekonomiutbildning

Så fungerar utbildning.se

Sök och hitta en utbildning du är intresserad av


Beställ information eller boka direkt


Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Håll dig uppdaterad
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få utbildningsförslag, inspiration och aktuell information – direkt till din inkorg. 📨