Kursbeskrivning

I utbildningen får du lära dig hur du utvärderar dina medarbetares prestationer och ringar in problemet om någon i organisationen inte presterar. Du får råd kring vad du bör tänka och träna på innan, under och efter ett viktigt samtal och vilka fallgropar du kan undvika.
Publicerad: 2020-03-26
Spara tid med streamad version av din utbildning
- Kursen ger samma utbildningspoäng hos olika branschförbund som den gör i sin fysiska form.
- Uppspelningstiden för kursen är 30 minuter vilket motsvarar ½ dag lärarledd utbildning.
- Kursen leder till diplom.
Kursinnehåll
- Att utvärdera medarbetarnas prestationer
- Att ringa in problemet om medarbetare inte presterar
- Exempel på upplägg och manus vid viktigt samtal
- Före, under och efter det viktiga samtalet
- Vanligt förekommande fallgropar vid det viktiga samtalet
- Vikten av att träna på viktiga samtal
Video
Premium ifrån Diploma Utbildning
Denna utbildning kan även köpas som en del i paketet Diploma Premium. Premium ger dig som användare obegränsad tillgång till 477 av våra streamade utbildningar i ett helt år för endast 4795 kr exklusive moms.
För mer information om möjligheter för grupper, allmänna villkor och liknande vänligen kontakta oss.
Intresseanmälan
Traditionell utbildning möter den digitala världen
Vi på Diploma Utbildning har tagit oss an uppgiften att digitalisera landets mest populära utbildningar samtidigt som vi vill bibehålla våra omtyckta lärare i centrum. Det är trots allt deras kunskap som är värdefull. Mediet är bara ett sätt att sprida...