Lämplig MBA - Forum

2009-05-08 15:41   Martin
Hej! Jag skulle vilja ha tips på lämplig MBA-utbildning för en av mina medarbetare. Han har gått den långa vägen från verkstadsgolv till tjänsteman, ansvarig bl.a för våra legoinköp och kundansvarig för våra två viktigaste kunder. Hans formella bakgrund sträcker sig till verkstadsutbildning. Jag vet att bruktligt är universitetsexamen men har å andra sidan bekanta som gått på Handels utan den bakgrunden. Uppsala med omnejd vore bra, rent geografiskt. Hans fokusområden är logistik/produktion/ledarskap. MVH Martin

RE: Lämplig MBA
2010-05-04 16:04   Louise
Hej! Det finns många duktiga MBA-arrangörer i Stockholmsområdet (tyvärr fann jag ingen i Uppsala). Gå in på utbildning.se och sök på kategori MBA. Din vän kan kika på dem och skicka en intresseanmälan (helt obindande, finns under respektive utbildningsbeskrivning) och höra med dem vilka antagningskrav de har. Det finns också distansutbildningar om han kan tänka sig att läsa en MBA på distans? Sök på utbildning.se, kategori MBA och välj "distans" som ort. Hoppas han hittar något som passar. Vänliga hälsningar Louise, utbildning.se

Utbildningskategorier som matchar tråden
Så fungerar utbildning.se

Sök och hitta en utbildning du är intresserad av


Beställ information eller boka direkt


Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Håll dig uppdaterad
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få utbildningsförslag, inspiration och aktuell information – direkt till din inkorg. 📨