Retorikkurs - Forum

2008-11-20 19:09   Fredrik S
Jag är VD för en reklambyrå och håller många presentationer för kunder och förhandlar med underlevearntörer, kunder, medarbetare. Jag önskar ha reda på en bra retorikkurs som hjälper mig att bli bättre på dels presentationsteknik och dels retorik och förhandlingsteknik. Vad kan ni tipsa om?

RE: Retorikkurs
2008-11-24 13:04   Fredrik
På utbildning.se finns drygt 100 kurser vardera inom förhandling, Retorikoch presentationsteknik ifrån hundrtals olika utbildningsarrangörer. Vissa tar upp flera delar medan vissa fokuserar på endast en av delarna. Kika på nedan länka som tar dig till listor med utbildningar inom utbildningsområdet. Retorikkurser kurser inom presentationsteknik förhandlingskurser

RE: Retorikkurs
2008-12-01 19:21   Alex
jag skulle tipsa om Decorum: retorikkonsultförmedling. Akademiskt utbildade retorikkonsulter som har både kurser och personlig coaching. För bästa möjliga utveckling skulle jag rekommendera coaching, då får du bäst utvecklingsmöjligheter eftersom allt fokus ligger på dig och den situation du oftast håller presentationer i. Du hittar dem på www.decorumformedling.se.

Utbildningskategorier som matchar tråden
Så fungerar utbildning.se

Sök och hitta en utbildning du är intresserad av


Beställ information eller boka direkt


Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Håll dig uppdaterad
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få utbildningsförslag, inspiration och aktuell information – direkt till din inkorg. 📨