Jag har blivit utsedd till skyddsombud, vad har ni för nybörjarutbildningar? - Forum

2014-04-01 08:35   Viktor

Hej, jag har precis blivit utsedd till skyddsombud på mitt företag. Jag letar efter en passande nybörjarutbildning som är grundläggande på vad skyddsombud handlar om och vilka roller man har.

Jag jobbar med skadedjur och handskas med mycket gifter, om någon utbildning innehåller det så skulle det vara bra, men inget krav.


RE: Jag har blivit utsedd till skyddsombud, vad har ni för nybörjarutbildningar?
2014-04-01 08:50   Gabrielle Lööf

Hej Viktor!

Kul att du kontaktar utbildning.se med din fråga! Via länken nedan kan du se utbildningar inom arbetsmiljö. Ett tips är att du kontaktar arrangörerna på utbildningarna och berättar att du handskas med mycket gifter på ditt jobb. Om det inte är ett avsnitt som ingår i kurserna så kanske de har möjlighet att anpassa utbildningen utefter dina önskemål. Oavsett så skadar det inte att ta upp det med dem.

Om någon av alternativen känns intressanta så rekommenderar jag att du kontaktar utbildningsföretagen genom att fylla i en intresseanmälan. Du kommer då att bli kontaktad med mer information inom kort. En intresseanmälan är givetvis gratis och inte bindande.

Se utbildningar inom arbetsmiljö

Vänliga hälsningar,
Gabrielle, utbildning.se


Utbildningskategorier som matchar tråden
Så fungerar utbildning.se

Sök och hitta en utbildning du är intresserad av


Beställ information eller boka direkt


Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Håll dig uppdaterad
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få utbildningsförslag, inspiration och aktuell information – direkt till din inkorg. 📨