Hur hitta kurs heta arbeten? - Forum

2014-04-11 10:04   Pär

Jag skulle behöva hitta en kurs i heta arbeten för mina kollegor. Det skulle vara bra om kursen kunde hållas hos oss på företaget då det är ganska många av oss som skulle behöva gå kursen, vissa har aldrig gått den förut och vi andra skulle nog behöva en uppdatering. Hur ska jag gå tillväga?


RE: Hur hitta kurs heta arbeten?
2014-04-11 10:13   Lina Johnsson

Hej Pär!

Det finns några olika vägar att gå för att hitta en utbildning som passar er! Om du vill skulle du kunna följa den här länken

Företagsanpssade utbildningar i Heta arbeten

Här hittar du utbildningar som är företagsanpassade, vilket innebär att utbildningaarrangören anpassar kursen efter era behov. Från listan kan du klicka dig in på en utbildning och därifrån göra en förfrågan om mer information eller en offert från företaget. 

Du kan också höra av dig direkt till oss på utbildning.se för att få hjälp med att hitta passande utbildningsarrangörer, då hör du av dig till info@utbildning.se

För att vi och utbildningarrangören ska kunna göra ett så bra jobb som möjligt är det bra om vi får information om vart och när ni skulle vilja ha utbildningen, hur många deltagare det rör sig om och gärna vilken bransch det rör sig om. Glöm heller inte att lämna kontaktuppgifter!

Hoppas att detta har kunnat vara till hjälp!

Vänligen,

Lina, utbildning.se


Utbildningskategorier som matchar tråden
Så fungerar utbildning.se

Sök och hitta en utbildning du är intresserad av


Beställ information eller boka direkt


Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Håll dig uppdaterad
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få utbildningsförslag, inspiration och aktuell information – direkt till din inkorg. 📨