Hur man hanterar besvärliga människor? - Forum

2014-04-14 09:14   Kristina

Hur hanterar man besvärliga människor på sin arbetsplats? Vi är 20 st på mitt jobb och det är en person som drar ner allas energi! Personalansvarig är inte mycket till hjälp... Jag orkar inte mer, vad kan vi göra??


RE: Hur man hanterar besvärliga människor?
2014-04-14 10:10   Gabrielle Lööf

Hej Kristina!

Att en person bidrar till så pass mycket dålig energi på din arbetsplats är inte hållbart. Besvärliga människor ger dålig energi och påverkar inte bara de anställda, utan även företaget i sig och dess resultat.

Nu vet jag tyvärr inte på vilket sätt denna person drar ner energin på jobbet, då det finns olika svar för olika personlighetstyper. Min rekommendation är att du, din chef eller personalansvarig går en kurs där ni kan få förståelse för hur olika besvärliga människotyper fungerar och hur ni ska bemöta dem på rätt sätt. Med dessa kunskaper kan ni få bättre relationer, spara en massa energi och få en välmående arbetsplats.

Kurser om hur du hanterar besvärliga människor, klicka här!

Jag hoppas att detta kan hjälpa dig och att det leder till en mycket bättre arbetsmiljö. Lycka till!

Vänligen,

Gabrielle, utbildning.se 


Utbildningskategorier som matchar tråden
Så fungerar utbildning.se

Sök och hitta en utbildning du är intresserad av


Beställ information eller boka direkt


Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Håll dig uppdaterad
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få utbildningsförslag, inspiration och aktuell information – direkt till din inkorg. 📨