Recensioner av Sälj och service - Kunden i fokus
Snittbetyg: 4,4
Baseras på 8 recensioner
Skriv en recension
Recensioner publiceras enligt vår recensionspolicy.
11 mar 2024
11 mar 2024
It was fun and interesting
11 mar 2024
Tyckte det var lärorikt och intressant rakt igenom
11 mar 2024
Jag tycker upplägget var toppen, vi fick göra övningar och bli inkluderad i föreläsningen vilket gör att man lättare tar in informationen. Föreläsaren var väldigt kunnig och had...
11 mar 2024
Jag tycker att utbildningen var väldigt intressant och ledaren var jätteduktig.
11 mar 2024
Otroligt bra föreläsare! Men var mycket repetition av kunskap jag redan hade.
11 mar 2024
Bra om personligheter och sälj
11 mar 2024
Denna utbildning borde alla nyanställda på Kappahl gå!
Visar 1-8 av 8 recensioner
Jättebra utbildning