Recensioner av Att ge service per telefon - Telefonbemötande

Snittbetyg: 4,9

Baseras på 19 recensioner
Recensioner publiceras enligt vår recensionspolicy.
Skriv en recension
5/5
Kursdeltagare
30 okt 2023

Christer var fantastisk bra på att hålla oss intresserade.

5/5
Löneadministratör, Region Jönköpings Län
30 okt 2023

Jättebra utbildning som fångade allas intresse.

5/5
Kursdeltagare
30 okt 2023

Jag tyckte att jag fick många nya verktyg som jag kan använda i mitt arbete. Kul att få lyssna på Christer som verkligen brinner för detta ämne. Lärorikt och uppmuntrande!

5/5
Linda, Customer Experience Specialist, Puls & Träning
01 nov 2019

Helt fantastisk föreläsare! Supertrevlig personal! Utbildningen var så otroligt givande.

5/5
Birgitta Edberg, personalkonsult
12 apr 2019

Man kände sig verkligen inspirerad efter utbildningen att delge sina arbetskamrater.

5/5
Kursdeltagare
12 apr 2019

Helt enkelt en bra utbildning där man får tips och bra verktyg att använda i yrkesroll och privat. Kan rekommendera den varmt. Glad, kunnig och medryckande föreläsare. Är väldig...

Visa mer
5/5
Deltagare nov 2018
10 dec 2018
Att ge service per telefon - Telefonbemötande

Bra och tänkvärt. Små saker som man inte tänker på men som kan ändra beteende. Skojigt och allvar blandat. Lättsam och trevlig. Topp på allt!

5/5
Deltagare nov 2018
10 dec 2018
Att ge service per telefon - Telefonbemötande

Föreläsaren lyhörd för alla deltagare med olika funderingar. Kändes lyxigt att få så mycket gott, flera gånger under dagen.

5/5
Kursdeltagare
11 dec 2017
Att ge service per telefon - Telefonbemötande

Väldigt bra, man fick vara delaktig under hela dagen.

5/5
Eva Bellandi, kundtjänst, Kidsbrandstore.se
08 maj 2017
Att ge service per telefon - Telefonbemötande

Lättsam och lärorik. Föreläsaren duktig på att förmedla information på ett lättsamt och intressant sätt.

5/5
Kursdeltagare
08 maj 2017
Att ge service per telefon - Telefonbemötande

Bra att man fick vara delaktig hela tiden. En toppendag!!

5/5
Veronika Widquist, kundförvaltare, Täby kommun
27 apr 2017
Att ge service per telefon - Telefonbemötande

Klockren

5/5
Elizabeth Karlsson, receptionist/administratör, Rehab Nordväst
29 maj 2015
Praktiska tips!

Vi fick praktiska tips och riktiga exempel hur tillämpa dessa!

5/5
Ninva, Nordic Marketing Coordinator and Finance Assistant,Amesto Translations
17 apr 2015
Super super bra!!

Christer är en superbra inspiratör. Vi fick många bra tips och redskap som man kan använda. Super super bra!!

4/5
Kim Linno, logistik- och servicechef, Iceman AB
24 jun 2014

Bra med inlevelsen i hela kursen. Man har input på allt och blir tillfrågad.

5/5
Deltagare från kursen i mars 2014
19 jun 2014

Lagom stor grupp - personligt. Lättfattat, bra upplägg, kul. Bra dag!

5/5
Karin Håkansson, med. sekreterare, Klinisk mikrobiologi
19 jun 2014

Mycket bra föreläsare. Lärt mig mycket.

5/5
Deltagare från kursen i maj 2014
19 jun 2014

"Levande" föreläsare, dynamisk, inspirerande. Diskussionsmöjligheter. Personligt.

5/5
Christian Andersson, orderansvarig, Iceman AB
19 jun 2014

Många exempel i respektive arbetsmiljö. Bra övningar, lätt att förstå, öppen dialog.

Visar 1-19 av 19 recensioner