Recensioner av Att ge kundservice i världsklass

Snittbetyg: 4,9

Baseras på 17 recensioner
Skriv en recension
5/5
Deltagare 2022
25 jan 2023

Väldigt engagerad och kunnig utbildningsledare!

5/5
Deltagare 2022
25 jan 2023

Dynamisk kursledare, blandat lugn och energi. Lyssnade in, anpassade ämne utefter våra diskussioner varvat med att styra oss mot nästa ämne. Har fått verktyg att hitta hur jag k...

Visa mer
5/5
Jenny Sandgren, tandhygienist
13 nov 2020

Bra att det låg centralt. Fina, frächa lokaler! Mkt bra! Bra kunskap som man även kan använda privat.

5/5
Isra D.H. tandsköterska
13 nov 2020

Jag lärde mig jättemycket, föreläsaren var jättebra. Personalen va jättegullig och allt gick super bra. Lärde mig att använda mera vitaminfraser och vara försiktig med ord. Ni ä...

Visa mer
5/5
Kursdeltagare
27 sep 2019

Kursen var väldigt inspirerande och rolig! Fick med mig flera bra tips och fick en hel del tankeställare. 5 av 5 till Christer!

5/5
Kursdeltagare
27 sep 2019

En mycket bra utbildning! Bättre än mina förväntningar. Mycket bra föreläsare som gjorde ämnet väldigt intressant och jag fick många aha upplevelser. Jag kände mig extra positiv...

Visa mer
5/5
Kursdeltagare
27 sep 2019

Föreläsaren var helt underbar och fångade allas intresse och fick alla att vara delaktiga. Kunnig och engagerad fick med alla i utbildningen.

5/5
Ingmari Nilsson, handläggare, Svea Inkasso AB
21 dec 2018
Att ge kundservice i världsklass

Utbildningen var bra och kändes verkligen skräddarsydd för oss. Mycket matnyttigt,tänkvärt och användbart i vårt jobb. Proffsigt och det framgick tydligt att Christer var genuin...

Visa mer
5/5
Patrick Karlsson, kundtjänst, Svea Ekonomi AB
21 dec 2018
Att ge kundservice i världsklass

Väldigt bra, engagerad, fick mig att verkligen lyssna. Hur bra som helst.

5/5
Carina Preinitz, IT Service Delivery Lead Support, Cramo Services AB
21 dec 2018
Att ge kundservice i världsklass

Bra fokusområden, många "aha-upplevelser", bra verktyg att ta med sig och tillämpa i verkligheten. Föreläsaren tydlig, full av energi, inspirerande, pedagogisk.

5/5
NilsonGroup
24 mar 2017
Positivt och imponerande

Många positiva kommentarer från alla deltagare. Imponerande att han höll igång gruppen hela dagen utan någon egentlig svacka på oss deltagare. Upplevde honom genuin och kunde ko...

Visa mer
5/5
Emil Forsberg, It-avd, telefonist, Sbs Ljusdal
24 nov 2015
Helnöjd!

Helnöjd!  

5/5
Joakim Eklund, kundtjänstmedarbetare, SBS
24 nov 2015
Hela upplevelsen var kanon

Hela upplevelsen var kanon. Verkligen inga negativa punkter finns att ta upp.

5/5
Kicki Augustsson, Länsförsäkringar
16 okt 2015
Mycket bra föreläsning

Han gjorde föreläsningen på ett lättsamt och roligt sätt. Vi skrattade mycket samtidigt som det var tänkvärt det han framförde. Mycket bra föreläsning önskar fler fick träffa Ch...

Visa mer
4/5
Ulf Andersson, byggskadereglerare ,Länsförsäkringar Gävleborg
16 okt 2015
Väldigt värdefulla tips och råd

Överraskande bra, väldigt värdefulla tips och råd som jag kan ha med mig dagligen i mina kundmöten. Mycket roliga inslag som gör att allt blir lättare att ta åt sig. Jag hade ga...

Visa mer
5/5
Åsa Broeng, chef Person företag och Juridik, Länsförsäkringar Gävleborg
16 okt 2015
Bland de bättre jag hört

Jättebra föreläsare! Roligt och innehållsrikt! Bland de bättre jag hört :)

5/5
Malin Holmqvist, supportansvarig, Hogia Byggsystem AB
16 okt 2015
Enkelt att omsätta dessa tips i vårt arbete

Christer är super på att hitta exempel i vardagen som är lätta att förstå och ta till sig. På så sätt är det enkelt att omsätta dessa tips i vårt arbete.

Visar 1-17 av 17 recensioner