Recensioner av Tjänstedesign

Snittbetyg: 4,6

Baseras på 11 recensioner
Skriv en recension
5/5
Michael
23 nov 2018

För att lära sig grunderna i Tjänstedesign är den perfekt.

4/5
Kent Nordström
11 nov 2018

Om man arbetar med utveckling av tjänster och vill ha bra verktyg och metoder samt utveckla sig själv. Väldigt bred utbildning.

4/5
Fredrik Östström
07 jun 2018

Vill man få verktyg för att bättre kunna göra utformningar av en tjänst eller utvärdering av en existerande tjänst tycker jag Tjänstedesign är en utmärkt kurs!

5/5
Margaretha Schei
06 maj 2018

Fin mix av teori och praktik

4/5
Michael
05 maj 2018

Bra agila kursledare som leder kursen med en mix av allvar och glädje.

4/5
Alexis Beaussant
09 apr 2018

Kunniga, trevliga, hjälpsamma, bra på att runda av och komma tillbaka till ämnet i fokus när samtalen skiftar bort ifrån syftet.

5/5
Per Sundelin
28 feb 2018

Jag tar med mig en väldigt bra metod för tjänstedesign

5/5
Per Sundelin
31 jan 2018

Väldigt bra kurs, jag gillade upplägget med ett verkligt case som gör att kursen och metoden testas ungefär som i det verkliga livet, såklart under väldigt kort tid.

5/5
Cecilia Von Corswant, Systemförvaltare Svenska Mässan
25 aug 2017
Tjänstedesign

Både Ann och Martin var otroligt engagemang och inspirerande! Mycket bra samspel och väldigt uppmuntrande men även utmanande.

5/5
Markus Nyberg Affärsutvecklare, (privat/TRR)
25 aug 2017
Tjänstedesign

Perfekt upplägg där teori varvades med praktik i bra balans! Lärarna kompletterade varandra på ett väldigt bra sätt och var i mångt och mycket den bidragande orsaken till att ja...

Visa mer
5/5
Magnus Eneberg Projektledare, THS
25 aug 2017
Tjänstedesign

Fantastiska, entusiasmerande kursledare! Uppskattade hur de itererade mellan teori och praktiska övningar.

Visar 1-11 av 11 recensioner