UGL kurs - Forum

2008-09-02 16:31   Nina Gunillason
Jag har läst om UGL utbildningar men är osäker om det är rätt kurs för mig. Jag är 35 år gammal och arbetsledare för en grupp på 8 personer. Jag har tidigare gått en kurs i Situationsanpassat Ledarskap men vill gärna bygga på med en kurs som går mer på djupet. Är det någon som gått en UGL utbildning som kan berätta lite mer om innehåll och intryck av kursen?

RE: UGL kurs
2008-09-05 16:36   Fredrik Andersson
Testa en sökning på . UGL i söktjänsten. Här finns mer information om vad en UGL är och UGLs kursernas historia samt syfte med mera. Det finns cirka 50 UGL kurser inlagda på utbildning.se. Vill du höra vad tidigare deltagare tyckt kan du be några av utbildingsarrangörerna som anordnar UGL utbildningar att skicka över lite referenser. Lycka till i ditt utbildningsval! MVH, Fredrik

RE: UGL kurs
2008-09-22 16:53   Patrik Lovén
Hej Nina! Kul att du är intresserad av ledarutbildningar och framförallt UGL. Den är en höjdare till kurs för den som vill utveckla sig vidare och få nya insikter och kunskaper. Jag har jobbat med ledarutbildning och personlig utveckling(UGL) i över 20 år. När jag tänker tillbaka så kan jag inte hitta någon annan utbildning som ger så mycket som UGL. Det är alltid rätt att gå UGL om man mår bra och är psykiskt stabil(Nya insikter skapar nya spännande tankar). Vill du veta mer så kandu kontakta mig om du vill. patrik.loven@goliat.se Vänliga hälsningar Patrik Lovén

RE: UGL kurs
2009-09-23 18:05   Mimmi Dahlström
Hej Nina! Här hittar du lite intryck från kursen från andra som gått den. www.aventyrenso.se/ugl/uglfb.htm Välkommen att höra av dig om du bestämmer dig för att UGL är rätt kurs för dig! Med vänlig hälsning Mimmi Dahlström Utbildningsansvarig Äventyrens Ö / Dahlström & Partners

RE: RE: UGL kurs
2009-10-08 21:08   ugl-akademin
Hej Nina! Jag vill gärna rekommendera både dig och andra att klicka er in på www.ugl-akademin.se under fliken "Akademisk fördjupning" kan ni ta del av ett flertal skrifter om UGL-konceptets teorier och genomförande. Där kan ni också ta del av vad kursdeltagare anser om kursen. Ni kan också ta del av skrifter som beskriver skillnaden mellan UGL2000 och UGL2008 samt om Kritiska händelser på UGL-kurs. Ni är alltid välkommen att ringa undertecknad 0709-226400. Hälsningar Leg. kbt-psykolog Sven-Olof Krantz www.ugl-akademin.se

Utbildningskategorier som matchar tråden
  UGL
Så fungerar utbildning.se

Sök och hitta en utbildning du är intresserad av


Beställ information eller boka direkt


Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Håll dig uppdaterad
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få utbildningsförslag, inspiration och aktuell information – direkt till din inkorg. 📨