Recensioner av Att ge service via chatt och mejl

Snittbetyg: 5

Baseras på 11 recensioner
Skriv en recension
5/5
Jale T, kundservicemedarbetare
25 mar 2020

Tack för en supertrevlig och lärorik dag.

5/5
My Hansson, Auto Logik
29 nov 2019

Väldigt lärorikt och informativt.

5/5
Annette Nyberg, enhetschef, Svensk Handel
03 jun 2019

Bra upplägg och lagom tempo. Mycket kunnig och lyhörd kursledare! Trevliga lokaler, vaken service. Rent, snyggt och trivsamt. Inget saknades :)

5/5
Kursdeltagare
03 jun 2019

Inspirerande och pedagogisk föreläsare. Inspirerande dag som gick väldigt fort!

5/5
Helena Fällgren, kundtjänstmedarbetare, Monier Roofing AB
29 nov 2017
Att ge service via mejl & chatt

Sofie Nylén är inte bara oerhört sympatisk som person, hon är också väldigt kunnig och en bra pedagog. Kursen kunde ha varit en halv dag till, för ytterligare fördjupning. Trevl...

Visa mer
5/5
Kursdeltagare
29 nov 2017
Att ge service via mejl & chatt

Intressant och lärorik utbildning. Mycket bra föreläsare. Bra med pauser ofta så man håller sig pigg. Bra upplägg och mycket bra pedagogik.

5/5
Kursdeltagare
29 nov 2017
Att ge service via mejl & chatt

En väldigt givande dag och bra föreläsare.

5/5
Kursdeltagare
29 nov 2017
Att ge service via mejl & chatt

Kunnig och lättsam. Gjorde utbildningen både rolig och lärorik.

5/5
Jenny Axén, kundsupportchef, Annell Ljus & Form AB
23 maj 2017
Att ge service via mejl & chatt

Jag fick med mig många användbara tips och aha upplevelser. Inspirerande, kunnig och glad. Kursen med Sofie får stort plus och jag kan verkligen rekommendera den till andra.

5/5
Kursdeltagare
23 maj 2017
Att ge service via mejl & chatt

Har lyssna på många föreläsare, men detta var de absolut bästa. hon va kunnig, rolig och gjorde det till en mycket bra föreläsning

5/5
Kursdeltagare
23 maj 2017
Att ge service via mejl & chatt

5 av 5

Visar 1-11 av 11 recensioner