Visa utbildning.se som: Mobil

Kundservice – Service attityd

CHART Learning Solutions
Kort om utbildningen
Längd: 1 dag
Pris: 4 995 SEK exkl. moms
Nästa tillfälle: Courses start bi-weekly (every other week) - Distans
Sista ansökan: 1 week before
   
Ort: Distans
Typ: Onlineutbildning
Språk: Engelska

Kursbeskrivning

Understand the importance of attitude in customer service

  1. Positive Attitude
    Understand attitude success statistics for customer service work, evaluate your suitability in five areas for becoming an effective service provider, know seven personal benefits of maintaining a positive attitude, and apply 17 techniques for maintaining a positive, professional attitude.

  2. Character and Integrity
    Understand the qualities and characteristics of good service character, know the definition of integrity and honesty, and apply six strategies to cultivate exceptional service character.

  3. Service Mistakes
    Apply eight tips for working through service mistakes, avoid 10 service mistakes to maintain customer loyalty, and know the five service mistakes organizations should avoid.
  4. Equal Respect
    Understand what respect "is" and "isn't," know the importance of showing respect, and implement 10 ways to show equal respect with all customers.

  5. Service Resiliency
    Know the characteristics of service resiliency, assess your own resiliency, and apply nine R.E.S.I.L.I.E.N.T. strategies for remaining strong in difficult customer service situations

Examen, diplom m.m.

Efter varje genomfört utbildning så erhåller du ett diplom med dess innehåll beskrivet.

Intresseanmälan

Fyll i formuläret för att få mer information om Kundservice – Service attityd, direkt från arrangören. Det är gratis och inte bindande!

Recensioner

Nils Nilsson   |   2018-09-18
By doing the Customer Service Suite we have got our whole support team motivated
          (5)

CHART Learning Solutions

CHART Learning Solutions

Vi erbjuder marknadens främsta eLearning utbildningar med certifiering inom Ledarskap, Försäljning, Kundservice och Team-building! Vi erbjuder individuell eller gruppcoaching på våra program.

Alla utbildningar skapar direkta resultat för dig och ditt företag då metodiken är anpassad enligt allra senaste rön så kallad ”break-through learning” som är inbyggt i vår utbildningsplattform. Till företag så erbjuder vi anpassade utbildningar efter ert behov och antalet medarbetare....


Läs mer om CHART Learning Solutions och visa alla utbildningar.

Kontaktuppgifter

CHART Learning Solutions

Helsingborg

 Visa telefonnummer

Recensioner
Kundservice – Service attityd
Kursrecensioner
          (5,0)
Baseras på 1 recensioner
Läs recensioner
Arrangörsrecensioner
          (4,9)
Baseras på 100 recensioner
Alla recensioner för arrangören