Gör vår undersökning om kompetensutveckling för chansen att vinna en helt gratis utbildning från Keystone Production!

Mercuri International Sverige

Bra kundservice från grunden

Ett ökat kundfokus syns på resultatet!

En bra kundservice är en ledningsfråga och börjar med chefen. Om förutsättningarna skapas och kunskapen finns hos alla i företaget som möter kunder om hur man ger en bättre och mer kundanpassad service - då har du en av de viktigaste nycklarna till framgång. Kanske den viktigaste.

Mercuri International Business School - Kundservic
e är utbildningar som täcker hela din organisations behov: kundservicechefer, teamledare, coacher, kundservicemedarbetare, kundrådgivare, servicetekniker, butikspersonal, receptionister och telefonister.

mercuri

Med utgångspunkt i de fyra grundpelarna Teknik, Management, Human Resource och Service tillsammans med försäljning kan vi ge medarbetarna och organisationen möjlighet att få ut så mycket som möjligt av varje kundsituation.

"Jag uppskattade de målande bilder som utbildaren visade på den ibland splittrade "tårtbitsvärld" som vi chefer lever i. De gav en skön bekräftelse och gav den överblick som behövs för insikter och utveckling. I grupparbetena som ingick kunde jag också jämföra min situation med andras och få värdefulla tips och råd."

Anders Norin, systemservicechef Heidelberg, som gått utbildningen "Customer Service Management"



Läs mer om Mercuri International Sverige AB

Beställ mer information


Beställ information

Fyll i formuläret om du vill komma i kontakt med Mercuri International Sverige AB och veta mer om deras utbildningar.

reCAPTCHA logo Den här hemsidan är skyddad av reCAPTCHA och Googles Integritetspolicy och Användarvillkor tillämpas.