Visa utbildning.se som: Mobil

Mercuri International Sverige

Bra kundservice från grunden

Ett ökat kundfokus syns på resultatet!

En bra kundservice är en ledningsfråga och börjar med chefen. Om förutsättningarna skapas och kunskapen finns hos alla i företaget som möter kunder om hur man ger en bättre och mer kundanpassad service - då har du en av de viktigaste nycklarna till framgång. Kanske den viktigaste.

Mercuri International Business School - Kundservic
e är utbildningar som täcker hela din organisations behov: kundservicechefer, teamledare, coacher, kundservicemedarbetare, kundrådgivare, servicetekniker, butikspersonal, receptionister och telefonister.

mercuri

Med utgångspunkt i de fyra grundpelarna Teknik, Management, Human Resource och Service tillsammans med försäljning kan vi ge medarbetarna och organisationen möjlighet att få ut så mycket som möjligt av varje kundsituation.

"Jag uppskattade de målande bilder som utbildaren visade på den ibland splittrade "tårtbitsvärld" som vi chefer lever i. De gav en skön bekräftelse och gav den överblick som behövs för insikter och utveckling. I grupparbetena som ingick kunde jag också jämföra min situation med andras och få värdefulla tips och råd."

Anders Norin, systemservicechef Heidelberg, som gått utbildningen "Customer Service Management"




Läs mer om Mercuri International Sverige AB

Beställ mer information


Fyll i formuläret om du vill komma i kontakt med Mercuri International Sverige AB och veta mer om deras utbildningar.

Om utbildning.se

utbildning.se är portalen där du hittar kompetensutveckling för att utvecklas inom alla branscher. Tusentals kurser över hela Sverige. Alla våra tjänster är kostnadsfria att använda.

Så fungerar utbildning.se

Hitta en utbildning du är intresserad av


Gör intresseanmälningar


Du blir kontaktad och får mer information av arrangören

utbildningsrådgivning

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och ta del av det senaste inom kompetensutveckling!