Recensioner av Att hantera konflikter och besvärliga personer – kollegor, chefer och patienter
Snittbetyg: 4,3
Mycket bra och duktig föreläsare. Hade gärna haft lite mer om det lite mer extrema. Ex psykiskt sjuka patienter, rättshaveristerna. Där fokus/strategin blir lite annan.
Mycket bra. Fick många aha upplevelser.
Mycket bra förmedlat av kursledaren och relevant innehåll.
En ovanligt bra kurs som faktiskt gav konkreta verktyg samt bakgrundsförståelse
3 av 5
Bra, trevlig inspirerande och givande kurs.
Bra god avslappnad stämning vilket leder till att man enkelt kan ta till sig innehållet i kursen. Bra med en mindre lokal och ett mindre antal deltagare. Kursen var bra upplagd.
3 av 5
Bra upplägg, bra att få bekräftelse på det man redan känner till eller har funderat över. Som fokus på rätt saker, arbeta med det som går att förändra. Vikten av balans av fys...
4 av 5
Mycket givande kurs som ledde till flera reflektioner, eget ansvar och självkännedom.
Intressant, hjälpsam.
4 av 5
Rolig och inspirerande föreläsare! Många bra exempel som ger förståelse.
5 av 5
4 av 5
Väldigt intressant och väl genomförd kurs. Kursledaren var både kompetent och underhållande. Jag kommer att rekommendera den till mina kollegor.
Mycket bra kurs! Skönt att det inte var mycket av "sätt er i grupp och diskutera". Fick mycket verktyg och bäst av allt var att det var mycket hur jag kunde förbättra min egen...
För kort tid för ämnet. Kände mig inte färdig när jag gick därifrån.
4 av 5
Jag tycker alla medarbetare också borde få möjlighet att gå kursen:)
4 av 5
5 av 5
Mycket bra föreläsare som är kunnig. Relevant kunskap. Mycket nöjd!
Tyckte kursen var väldigt bra och givande. Mycket matnyttig info. Vissa saker har man hört förr men tål alltid att upprepas. Föreläsaren var väldigt kompetent inom sitt ämne ...