Kortare utbildning i ekonomi - Forum

2014-06-03 10:19   Maria

Hej, söker en kortare utbildning som gör mig användbar - gärna direkt - på arbetsmarknaden. Är utbildad civ.ek. o ekonomiskribent och upplever att jag har ganska lätt att ta till mig nya kunskaper inom ekonomi. Är just nu svårplacerad på arbetsmarknaden efter en utlandsvistelse och småbarnsår. Skulle gärna vilja kunna hyras ut som ekonomiassistent exempelvis. Har ni tips på lämplig kurs ? Tack på förhand och mvh Maria


RE: Kortare utbildning i ekonomi
2014-06-03 14:36   Gabrielle Lööf

Hej Maria,

Tack för din fråga! På utbildning.se har vi flera utbildningar för dig som är intresserad av att jobba som exempelvis ekonomiassistent. Jag tror att du kan vara i behov av en certifierad eller diplomerad utbildning inom ekonomi.

Här hittar du både certifierade och diplomerade utbildningar för ekonomiassistenter

Certifierad ekonomiutbildning

Diplomerad ekonomiutbildning

Om du är intresserad av att läsa om en tidigare kursdeltagare så kan du läsa om Anna som gick kursen Ekonomiassistent med löneadministration. Läs den här!

Gör gärna en intresseanmälan om du hittar en intressant kurs och vill ha mer information. Lycka till!

Vänligen, 

Gabrielle, utbildning.se


Så fungerar utbildning.se

Sök och hitta en utbildning du är intresserad av


Beställ information eller boka direkt


Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Håll dig uppdaterad
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få utbildningsförslag, inspiration och aktuell information – direkt till din inkorg. 📨