Kurs i uthyrningsjuridik - Forum

2014-08-29 09:37   Angela

Hej. Jag försöker att hitta den rätta utbildningen för mig. Jag har tidigare arbetat med uthyrning av fastigheter. Detta var för många år sedan och kan knappast räknas till erfarenhet längre. Jag skulle vilja ta utbildningar/kurser för att ha lite mer erfarenhet på det de efterfrågar. Vad jag vet är det uthyrnings biten samt hyresjuridik. Har ni något annat att rekommendera eller vet vad jag borde göra? Finns något på em, kvällar eller distans då jag idag arbetar dagtid.


Svar: Kurs i uthyrningsjuridik
2014-08-29 09:54   Sophie Gistera

Det finns ett antal kurser inom hyresjuridik - både som grund- och fortsättningskurs.

Det finns även flera företag som erbjuder utbildningar inom fastighetsförvaltning. Då kan du till exempel välja att lära dig mer om upprättandet av hyreskontakt och de lagar och regler som gäller. Du kan välja att filtrera mellan olika orter för att se kurserna som är tillgängliga på den ort du befinner dig. När du hittar en kurs som passar kan du även få mer information från utbildningsföretaget genom att göra en intresseanmälan. 

Hoppas att du hittar någonting som passar! 

Med vänliga hälsningar

Infoteamet på utbildning.se


Utbildningskategorier som matchar tråden
Så fungerar utbildning.se

Sök och hitta en utbildning du är intresserad av


Beställ information eller boka direkt


Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Håll dig uppdaterad
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få utbildningsförslag, inspiration och aktuell information – direkt till din inkorg. 📨