Konferens i Stockholm Arbetsledning för kundfokuserad hemtjänst, 6-7 oktober 2010
Verksamhetsutveckling och målstyrning för kvalitetssäker hemtjänst
Kvalitetskraven inom hemtjänsten ökar och på dig som arbetsledare och chef vilar ett stort ansvar. Som arbetsledare inom hemtjänsten har du en utmaning i att hantera personal, målstyrning och kvalitetsansvar. Du behöver ständigt se nya vägar till att lösa dagliga problem men också planer för hela verksamheten.
Hur kan du leda, motivera och få med dig medarbetarna för att nå gemensamma mål?
På konferensen Arbetsledning för kundfokuserad hemtjänst får du lyssna till hemtjänstverksamheter som ligger långt framme i arbetet kring kvalitet, bemötande och kundfokus. Låt dig inspireras och få konkreta arbetssätt för ett lättare ledarskap. Lär dig av andras verksamhetsutveckling och stärk dig i din ledarroll.
Varmt välkommen till 2010 års viktigaste konferens för dig som arbetsledare inom hemtjänsten!
Sök och hitta en utbildning du är intresserad av
Beställ information eller boka direkt
Du blir kontaktad av utbildningsarrangören