Strategic Product Management, konferens i Stockholm 27-28 november 2013

2013-06-25 Conductive

Produktledning i framkant!

Din roll som produktledare är komplex och omfattande. Det kan många gånger vara svårt att röra sig
mellan detaljfrågor och övergripande strategier. Hur mycket tid ska man egentligen lägga på de olika
delarna? En annan fråga som upptar mångas tankar är hur man på bästa sätt lanserar och marknadsför sina produkter. Detta och mycket mer kommer du att få konkreta tips och råd kring så att du kan lyckas ännu bättre.

Fungerar verkligen strategierna på alla typer av produkter?

På konferensen får du lyssna på 10 praktikfall från olika typer av företag. Vad som har fungerat bra, men också vad som inte har fungerat. Så att du kan lära dig och slippa göra samma misstag.

Du får lära dig:

• Framgångsrika produktlanseringsmodeller
• Öka din lönsamhet med värdebaserad prissättning
• Hitta rätt balans mellan strategisk planering och operativa aktiviteter

Klicka här för att läsa mer!

Ur programmet:
Produkt och strategi i förändring
Stefan Nyberg, Director Product Management, Teracom Group

Relationsbaserad produktmarknadsföring – fungerar det?
Anders Wahlberg, Director Global Product Management, Munters Europe AB

Hur väljer du vilka produkter du ska satsa på? – Micronic Mydata visar sin modell för
produkturval

Jörgen Lundberg, Sr Director Product Management, Micronic Mydata

Klicka här för fullständigt program!

Varmt välkommen på konferens!


Pressmeddelandet skickades med Mynewsdesk

Så fungerar utbildning.se

Sök och hitta en utbildning du är intresserad av


Beställ information eller boka direkt


Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Håll dig uppdaterad
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få utbildningsförslag, inspiration och aktuell information – direkt till din inkorg. 📨