Strategic Product Management, konferens i Stockholm 27-28 november 2013
Produktledning i framkant!
Din roll som produktledare är komplex och omfattande. Det kan många gånger vara svårt att röra sig
mellan detaljfrågor och övergripande strategier. Hur mycket tid ska man egentligen lägga på de olika
delarna? En annan fråga som upptar mångas tankar är hur man på bästa sätt lanserar och marknadsför sina produkter. Detta och mycket mer kommer du att få konkreta tips och råd kring så att du kan lyckas ännu bättre.
Fungerar verkligen strategierna på alla typer av produkter?
På konferensen får du lyssna på 10 praktikfall från olika typer av företag. Vad som har fungerat bra, men också vad som inte har fungerat. Så att du kan lära dig och slippa göra samma misstag.
Du får lära dig:
• Framgångsrika produktlanseringsmodeller
• Öka din lönsamhet med värdebaserad prissättning
• Hitta rätt balans mellan strategisk planering och operativa aktiviteter
Ur programmet:
Produkt och strategi i förändring
Stefan Nyberg, Director Product Management, Teracom Group
Relationsbaserad produktmarknadsföring – fungerar det?
Anders Wahlberg, Director Global Product Management, Munters Europe AB
Hur väljer du vilka produkter du ska satsa på? – Micronic Mydata visar sin modell för
produkturval
Jörgen Lundberg, Sr Director Product Management, Micronic Mydata
Klicka här för fullständigt program!
Varmt välkommen på konferens!
Sök och hitta en utbildning du är intresserad av
Beställ information eller boka direkt
Du blir kontaktad av utbildningsarrangören