Efektiv och lönsam marknadsföring, konferens i Stockholm 5-6 december 2013

2013-07-03 Conductive

Strategisk marknadsföring med fokus på affären
Hur värdefull är din marknadsavdelning för företaget? Med ständigt hot om minskad budget och helt nya krav på vad framtidens marknadsavdelning ska leverera, ökar vikten av att du kan visa på den konkreta nytta som din marknadsavdelning skapar.

Hur kopplar du dina marknadsaktiviteter till intäkter?

Nätverka med branschkollegor från hela Sverige samtidigt som du lär dig hur du blir minst lika
framgångsrik som dina främsta konkurrenter. Du får praktiska råd för hur du visualiserar din affärsnytta med hjälp av nyckeltal samt hur du mäter och följer upp dina kampanjer. Dessutom går vi på djupet i hur du optimerar din digitala marknadsföring med fokus på ökad försäljning,

Du får lära dig:
• Hur du särskiljer resultatet från dina olika kampanjer
• Att synliggöra ditt affärsbidrag med stöd av nyckeltal
• Hur du får maximal nytta av dina aktiviteter i digitala kanaler

Klicka för att läsa mer!

Ur programmet

Hur kan du omsätta mjukare värden i konkret ROI?
Sara Camursoy
Marknadschef
Norwegian

Hur går du tillväga för att maximera tillväxten i dina mobila kanaler?
Johan Bryngelson
Head of Digital Usage & Sales
Swedbank

Därför har vi valt att satsa vår marknadsbudget på event och Tele2 Arena
Karl Skoog
Marketing Manager B2B
Tele2

Klicka för fullständigt program!

Varmt välkommen till konferensen som breddar ditt nätverk och ökar din praktiska kompetens!


Pressmeddelandet skickades med Mynewsdesk

Så fungerar utbildning.se

Sök och hitta en utbildning du är intresserad av


Beställ information eller boka direkt


Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Håll dig uppdaterad
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få utbildningsförslag, inspiration och aktuell information – direkt till din inkorg. 📨