Recensioner av Kundresan – Customer Experience och Customer Journey Mapping

Snittbetyg: 4,5

Baseras på 151 recensioner
Skriv en recension
5/5
Kursdeltagare
13 mar 2024

Bra variation mellan teori och övningar. Mycket behållning av att diskutera med andra deltagare! Intressant att höra vad andra har för utmaningar och hur de tänker. Bra med in...

Visa mer
3/5
Kursdeltagare
13 mar 2024

Den var övergripande bra men alldeles för invecklad i många delar. Kursledaren är fantastisk och så bra men man borde kunna lägga upp kursen på annat sätt/format.

4/5
Kursdeltagare
13 mar 2024

Väldigt spännande ämne och duktig föreläsare, men tungt teoretiskt emellanåt. Att få stå upp sista timmen hjälpte koncentrationen när de teoretiska passen blev staplade på va...

Visa mer
5/5
Kursdeltagare
13 mar 2024

Omfattande och gav en bra bild och lärdom av CX som område och de olika delmomenten.  Gillar också mixen av lärande med interaktiva delar såsom ett case med workshop sessions ...

Visa mer
5/5
Kursdeltagare
22 nov 2023

Otroligt specifik kurs som ändå är applicerbar på mångt och mycket. Fantastisk möjlighet att ställa specifika frågor till kursledaren och ändå få ett högst relevant svar

4/5
Kursdeltagare
22 nov 2023

Var superbra!

5/5
Kursdeltagare
22 nov 2023

Jag tycker att kursen innefattar allt jag ville veta om hur man arbetar med kund och medarbetare.

5/5
Kursdeltagare
22 nov 2023

Bra kursledare, kul och lärorikt med många bra exempel från arbetslivet. Kul övningar och diskussionsfrågor. Kommer garanterat ta med mig brainwriting!!

5/5
Kursdeltagare
22 nov 2023

Givande, intressant och lärorikt

5/5
Kursdeltagare
22 nov 2023

Jätteinspirerande! Superbra med reflektionsdelarna!

5/5
Kursdeltagare
22 nov 2023

Fick bra grund och verktyg för att ta sig an arbetet med en kundresa

5/5
Kursdeltagare
12 sep 2023

Mycket bra grundläggande intro som behövdes för mig som ny på området. Bra röd tråd genom hela kursen.

5/5
Kursdeltagare
12 sep 2023

Väldigt bra upplägg och blandning mellan föreläsning och diskussion i grupp. Uppskattade caset och de praktiska momenten väldigt mycket. Ser fram emot att applicera nya insikte...

Visa mer
4/5
Kursdeltagare
12 sep 2023

Toppenbra kurs och kursmaterial!

4/5
Kursdeltagare
25 apr 2023

Bra teorier väl förankrade i verkligheten – Bra kursledare!

5/5
Kursdeltagare
25 apr 2023

Kanonbra utbildning

5/5
Kursdeltagare
25 apr 2023

Jättegivande.

4/5
Kursdeltagare
25 apr 2023

Mycket bra introduktion till konceptet i ett bra tempo.

5/5
Kursdeltagare
25 apr 2023

Väldigt bra. Kursen innehöll både bra grundläggande kunskaper men även mer spetskunskaper. Jag tar med mig metodiker, specifika modeller och viktiga tankesätt. Min önskan är at...

Visa mer
4/5
Kursdeltagare
25 apr 2023

Bra tempo. Duktig kursledare.

4/5
Kursdeltagare
01 feb 2023

Väldigt intressant kurs! Uppskattade att man fick praktiska verktyg och modeller som man kan använda i sitt arbete med CX. Bra att det fanns utrymme att ställa frågor mitt i och...

Visa mer
4/5
Kursdeltagare
01 feb 2023

Intressant, lärorikt bra mix på deltagare. Bra balans på teori och praktik

5/5
Kursdeltagare
01 feb 2023

Givande utbildning! Mycket konkret och bra push i rätt riktning.

4/5
Kursdeltagare
01 feb 2023

Jättebra!

4/5
Kursdeltagare
01 feb 2023

Bra blandning mellan teori och praktik. Lagom stor grupp.

Visar 1-25 av 151 recensioner
1
2
3
4
...
7