Visa utbildning.se som: Mobil

Recensioner av Lönsamma kundrelationer

Snittbetyg: 4,8

Baseras på 16 recensioner          

Kursdeltagare   |   2018-05-21
5 av 5
          (5)
Kursdeltagare   |   2018-05-21
Blev påmind om vikten av att förstå kundens förväntningar så att vi båda delar samma "kartbild".
Michéle på Mindset  |   2018-05-23  |   Comment:
Visst är det viktigt! Om du vill bli ännu tydligare i din kommunikation kan jag tipsa dig att kika på våra öppna kurser inom området på vår hemsida mindset.se.
          (5)
Kursdeltagare   |   2018-05-21
5 av 5
          (5)
Kursdeltagare   |   2018-05-04
Bättre förståelse när jag ska använda verktygen från kursen
          (5)
Kursdeltagare   |   2018-05-04
Bra längd på kursen, bra variation med teori och praktiska övningar!
          (5)
Kursdeltagare   |   2018-05-04
4 av 5
          (4)
Kursdeltagare   |   2018-05-04
5 av 5
          (5)
Kursdeltagare   |   2018-05-04
5 av 5
          (5)
Kursdeltagare   |   2017-10-05
Kanonbra kurs med många tips och påminnelser om hur man kan agera i olika situationer.
          (4)
Kursdeltagare   |   2017-10-05
Bra innehåll, många hjälpmedel och konkreta tips.
          (5)
Kursdeltagare   |   2017-10-05
Jag tyckte det var väldigt intressant med frågeställningarna, öppna och stängda frågor.
          (5)
Kursdeltagare   |   2017-10-05
5 av 5
          (5)
Kursdeltagare   |   2017-10-05
5 av 5
          (5)
Camilla   |   2016-10-25
Mycket bra kursledare. Mycket var bekant men det trodde jag at det skulle vara. Jag ville få med mig lite nytt och det tyckte jag att jag fick.
          (4)
Erik   |   2016-10-25
Skulle gärna sätt att det va 3 dagar. Skulle velat ha mera tid att reflektera mellan kursdagarna. Tror det skulle varit lättare att ställa frågor dag 3 då man haft lite mer tid att processat informationen.
          (4)
Malin   |   2016-10-25
Framför allt dag 2 var mer konkret och givande för min del, men det beror främst på att mina förkunskaper fanns främst inom det som togs upp på dag 1.
          (5)