Recensioner av Key Account Management
Snittbetyg: 4,6
5 av 5
5 av 5
5 av 5
4 av 5
5 av 5
4 av 5
4 av 5
5 av 5
4 av 5
Bra variation, intressant hela tiden
Grymt genomförande
Jag tycker att utbildningen är bra, på gränsen till mycket bra. Skulle viljat arbeta mer med verktygen men det beror på att jag är en gul person
Bra kursledare som många praktiska exempel ifrån verkligheten, Ger ett större värde
4 av 5
5 av 5
Utbildningen är väldigt bra, men det är anpassat till juniora kam eller människor som ska bli kam.
Genomtänkt och välarbetat. Intressant!
Har fått lära mig vad KAM innebär. Bra och lättsam utbildning.
Bra arbetsmaterial. Gillar att vi arbeta med en uppgift över utbildningstillfällena så man höll igång kunskapen.
Mycket bra om man redan jobbar som KAM. Mindre bra om man inte jobbar aktivt som KAM då uppgifter var tänkta för redan aktiva kunder.
Bra med olika uppdelningar I utlärningsprocessen
Jag har fått med mig många bra och applicerbara kunskaper.
Bra, men blev lite spretigt eftersom deltagarna hade olika roller/KAM
Bra föreläsningar och övningar, mycket att tänka på. Diskussioner och övriga synpunkter som ger en annorlunda syn på saken.
Bra som den är, ni behöver inte ändra någonting