Beskrivning av: Customer Service Essentials
Providing outstanding customer service can make the difference between gaining and keeping a customer or losing one. This course builds the competencies that help to build and maintain mutually beneficial relationships with your customers.
Du får lära dig att
- Adopt a confident, consistent approach that ensures great service
- Apply best practice communication techniques to connect with your customers
- Choose and apply techniques that create customer loyalty and exceed expectations
- Respond positively and constructively to customer problems
About this Course
Intresseanmälan
Learning Tree International AB

Learning Tree International
Learning Tree är ett internationellt utbildningsföretag med över 40 års erfarenhet av att leverera utbildning till yrkesverksamma IT-proffs, projektledare, verksamhetsutvecklare och chefer. Vi erbjuder allt från enstaka kurser till globala utbildningsprogram, och vi hjälper våra kunder att införa hållbara processer som fungerar idag och förbereder...
Kontaktuppgifter till Learning Tree International AB
Learning Tree International AB
Recensioner
Kursrecensioner
Bli den första att recensera Customer Service Essentials!
Arrangörsrecensioner
(4,5)
Baseras på 1063 recensioner
Alla recensioner för arrangören
Mer inom området