Visa utbildning.se som: Mobil

Recensioner av Att ge kundservice i världsklass

Snittbetyg: 5

Baseras på 44 recensioner.

Benita, ansvarig receptionist
Christer var trevlig och lyhörd, professionell, inkluderade alla i gruppen så alla kom till tals. Kändes bra med inblick och få bekräftat att det man gör är bra.
Carina Sävenby Mercado Medic AB
Engagerad föreläsare. Höll intresset uppe för deltagarna kursen igenom, väldigt ovanligt. Alla skulle behöva gå denna kurs, arbetsplats som privat. Intressant att höra andras erfarenhet, trots olika områden. Vi tampas i stort sett med samma frågor/problem. Rekommenderas varmt.
Kursdeltagare
Välkomnande och utvecklande av sin egen person. Föreläsaren väldigt pedagogisk och lätt att språka med.
Matilda Börjesson, kundtjänstmedarbetare, Uponor Infra AB
Utbildningen var långt över förväntan. Christer är en fantastisk och skicklig föreläsare som får en så engagerad och intresserad. Han lyckas hålla liv i varje enskild människas närvaro från början till slut. Riktigt imponerad av vilken utstrålning han har. Han gjorde ett väldigt positivt avtryck och jag lär aldrig glömma honom. Tack Christer! ...
Visa mer
My Hansson, Auto Logik
Jag hade en helt underbar dag med både skratt, nyttig information och många tankeställningar. Kommer rekommendera kursen för alla.
Marija Hildemar, kundservice, Tessin Nordic AB
Väldigt värdefull utbildning med tips och råd att ta till sig både i yrkeslivet och i det privata livet. Gillade starkt föreläsarens sätt att få med oss alla som deltog, hans passion för ämnet och förmåga att få allas röster hörda i en grupp. Är mer än nöjd över kursen!
Martin, kundansvarig, AB Stångåstaden
Väldigt bra blandning mellan humor och allvar. Dagen flög förbi! Mycket intressant att lyssna på!
Sofia Wikström, kundtjänst, Convini & Kaffeknappen
Sandra Johansson, kundservice, EET Europarts
Otroligt bra utbildning som höll en alert, intresserad genom hela dagen! Väldigt nöjd och kommer varmt rekommendera denna kurs & föreläsare vidare!
Linnea, administratör, Envac Scandinavia AB
Roligt, intressant och lärorikt.
Deltagare maj 2019
Mycket bra utbildning och jag tyckte det var skönt att få en ren serviceutbildning där man inte sammanblandar service med sälj. Duktig föreläsare, bra och användbar information. Rolig och intressant att lyssna på.
Deltagare maj 2019
Lärde mig mycket från utbildningen, man får ett annat perspektiv efteråt. Kul att vi alla fick medverka och diskutera viktiga frågor.
Jessie Klingberg, kundservice, SkyltDirect Sverige AB
Kursen var ett kvitto på att jag gör rätt i mitt arbete & den gav även en hel del tips i hur jag kan förbättra min dagliga inställning. Christer var intressant att lyssna på, hans budskap nådde fram! Vi var en väldigt jordnära och kompatibel grupp, en perfect match - all info gick hem hos alla så kursen blev effektiv.
Annelie, Merresor AB
Väldigt bra kurs och Christer va som gjord för hans jobb.
Kamila Norrevid, VärmdöBostäder AB
Det var en fantastisk dag. Jag har lät mig mycket, kommer att använda det i vardagen. Fick så mycket positiv energi och en annan bild på det som man har tänkt lite annorlunda och kanske på fel sätt. Kommer att återkomma på nästa utbildning med Christer Isehag. Mycket trevlig och varm människa. Mycket trevlig personal och god mat. Tack :)
Maria Andersson, kundrådgivare, Vafab Miljö Kommunalförbund
Zandra Granath, säljare, Åsbro Kursgård
Inspirerande och boostande precis vad jag hade hoppats på! Föreläsaren äger konsten att förmedla budskapen på ett roligt sätt med mycket igenkänningsfaktorer! Fantastisk.
Annica Söderhäll, receptionist, Hoforshus AB
Suverän, så duktig att prata. Rent o fräscht på konferensanläggningen, trevlig personal, god mat, fika. Allt var så bra.
May Yousif, administrativ assistent, Huddinge Kommun
Utbildningen var jättebra. Förläsaren var väldigt tydlig med sina förklaringar och exempel.
Tove karlsson, kundtjänsmedarbetare, Ryds bilglas
Elin Fritz, kundtjänstmedarbetare, Ryds Bilglas
Helt fantastisk utbildning. Är så glad att jag fick möjlighet att gå på denna. Verkligen imponerad av föreläsare. Helheten och upplägget var toppen. Rolig och jag lärde mig mycket.
Martin Hallberg, kundtjänstansvarig, PUTSA AB
Utbildningens innehåll var mycket bra riktad mot vad vi förväntade oss. Föreläsaren hade lagt upp jobbet så att det var lätt förstå, han blandade bra med lyssnande, situationer ur verkligheten med en del praktiska saker för oss deltagare.
Tarja Lilja, butikschef, Viking Line Abp
Väldigt bra, då vi var så få kunde vi diskutera på ett bra sätt. Karismatisk, positiv och kunnig föreläsare. Man kände verkligen att man var delaktig.
Kursdeltagare
Eva Bellandi, kundtjänst, Kidsbrandstore.se
Lättsam och lärorik. Föreläsaren duktig på att förmedla information på ett lättsamt och intressant sätt.
Så fungerar utbildning.se

Sök och hitta en utbildning du är intresserad av


Beställ information eller boka direkt


Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och ta del av det senaste inom kompetensutveckling!