Recensioner av Att bemöta Besvärliga kunder

Snittbetyg: 5

Baseras på 27 recensioner
Skriv en recension
5/5
Kursdeltagare
08 jun 2023

En massa bra nya kunskaper som går att använda både i jobbet och privat.

5/5
Kursdeltagare
31 mar 2023

Trevlig grupp och mycket bra tips och råd. Vill gärna ha del 2.

5/5
Dilvin, ekonomiassistent, Skånemejerier
10 dec 2021

5 av 5

5/5
Jana, kundansvarig, Rent08
11 jun 2021

Rolig, givande dag!

5/5
Tina Bokrot, administratör, S:t Görans sjukhus Smärtrehabiliteringen
13 nov 2020

Jättebra matnyttigt både i arbetet och privat. Jättebra föreläsare, inte en tråkig minut. Föreläsare med mycket erfarenhet och väldigt bra pedagogik. Lättsam, rolig, underhållan...

Visa mer
5/5
Sevim Alkan, administratör, Södertälje Kyrkogårdsförvaltning
13 nov 2020

Bästa föreläsaren hittills. Intressant att lyssna på honom.

5/5
Deltagare okt 2020
13 nov 2020

LIPA kändes väldigt användbart i mitt arbete. Föreläsaren var i "toppklass".

5/5
Deltagare okt 2020
13 nov 2020

Bra, inspirerande och tänkvärt! Mycket bra, lätt att förstå, "igenkänningsexempel" som jag kunde relatera till. En utbildning som väldigt många i samhället skulle behöva ta del av.

5/5
Elina, kundtjänst, Nordic EASC AB
31 mar 2020

BÄST!! Rolig!

5/5
Jennie Forslin, boendesamordnare, Uppsalahem
31 mar 2020

Jag tar med mig mkt bra saker från utbildningen. En superbra föreläsare med både lärorikt och mkt skratt på samma gång. Superfin anläggning med trevlig personal och fantastiskt ...

Visa mer
5/5
Annelie, internservice/busschaufför, Flygbussarna
31 mar 2020

Bra verktyg att använda i jobbet. Bra kurs, mycket nöjd. Trevlig dag, god fika, mat.

5/5
Jessica Calissendorff, Service Manager/Process Specialist, Norian Accounting AB
05 dec 2019

5 av 5

5/5
Kursdeltagare
05 dec 2019

Mycket bra kursledare som anpassade sitt prat" till typen av kursdeltagare.

5/5
Kursdeltagare
03 jun 2019

Mycket bra innehåll och upplägg. Föreläsaren 100% inspirerande och interagerande med deltagarna. Ett vitaminpiller! Massor att tänka på och träna på inför kommande kundmöten oc...

Visa mer
5/5
Katarina Andersson, skadereglerare, Dinaförsäkringar
26 okt 2018
Att bemöta Besvärliga kunder

Varit på flera liknande kurser i mitt förra yrke som resesäljare. Detta var en av de bästa. Bra rolig, kunnig, medryckande föreläsare.

5/5
Kim Wallin, försäkringshandläggare, Danica Pension
29 nov 2017
Att bemöta Besvärliga kunder

Inspirerande. Man fick många bra tips och tricks att ta med sig tillbaka till kontoret. Inspirerande. Mycket bra kunskap och energi hos föreläsaren. Allt levererat med glimten...

Visa mer
5/5
Ellen Eriksson, kundtjänst, Ryds Bilglas
29 nov 2017
Att bemöta Besvärliga kunder

5 av 5

5/5
Helen Nilsson
20 nov 2017
Bra

Bra och interssant, att få verktyg och förståelse.

5/5
Pernilla Nilwert, kundreskontraansvarig, Gourmet Food AB
23 maj 2017
Att bemöta besvärliga kunder

Jättebra föreläsning. Mycket skratt och igenkännande!

5/5
Niklas Söderman, besiktningstekniker, Gästrike Vatten AB
23 maj 2017
Att bemöta besvärliga kunder

Fantastiskt rolig kursledare GALET BRA!!!Grymt rolig och lärorik utbildning.

5/5
Veronica Bad, förvaltare, Storsjö Förvaltning AB
23 maj 2017
Att bemöta besvärliga kunder

WOW! Väldigt lätt att lyssna på och ta till sig vad som sägs. Suverän!

5/5
Josefine Bergman, receptionist/växeltelefonist/administratör, Fora
09 okt 2015
Kursen var magisk

Kursen var magisk och Christer Isehag var suverän. Kommer ta med mig så mycket av kursen, givande, kreativ och informativ dag.

5/5
Pia Karlsson, skadereglerare, Ålands Ömsesidiga Försäkringsbolag
05 dec 2014

Bra kursupplägg, föreläsarens inspiration, exempel och tydliga budskap!

4/5
Susanne Nordlander, supportmedarbetare, EVRY
28 okt 2014

Levande kurs med aktiva delar. Möjlighet till personliga reflektioner. Bra exempel. Fångade upp exempel i gruppen.

5/5
Kenny Svensson, säljare/uthyrare, Lambertsson Kran AB
28 okt 2014

Underbar kursledare, rolig och väldigt tydlig!

Visar 1-25 av 27 recensioner
1
2