Recensioner av Allt inom Kundservice | Företagsanpassade kurser

Snittbetyg: 5

Baseras på 50 recensioner
Skriv en recension
5/5
Kursdeltagare
01 jan 2024

Underbart! Jag kan rekommendera till berörda.

5/5
Kursdeltagare
30 okt 2023

Mycket rolig och igenkänningshumor vilket gör det lättare att ta till sig innehållet

5/5
Kursdeltagare
30 okt 2023

Mycket bra föreläsningar båda dagarna, mycket nöjd

5/5
Kursdeltagare
08 jun 2023

5 av 5

5/5
Kursdeltagare
31 mar 2023

Var väldigt nöjd med utbildningen så ovanligt nog sätter jag 5 på allt. Går gärna flera utbildningar med denna föreläsaren.

5/5
Kursdeltagare
31 mar 2023

Christer var en härlig person som bjöd på sig själv och många goa skratt. Han var behaglig att lyssna på. Tar med mig en go känsla, återställa sig genomctrl+alt+delete, reflekti...

Visa mer
5/5
Lena Sjögren, löneadministratör, Region Gävleborg
10 dec 2021

Han är bara bäst. Vet vad han talar om, MÅNGA aha-upplevelser. Inte tråkigt 1 sekund. Tar särskilt med mig LIPA, samtalsstyrning öppna frågor. Toppengrejer.

5/5
Christoffer Jönsson, säljare, Saferoad Smekab
10 dec 2021

Mycket bra!

5/5
Kristofer Hofling, säljare, Saferoad Smekab Citylife AB
10 dec 2021

5 av 5 möjliga poäng

5/5
Objektspecialist/Lönekonsult, Region Stockholm / Serviceförvaltningen
10 dec 2021

Fantastisk utbildning. Jag tar särskilt med mig vitaminfraser och mördarfraser.

5/5
Lena Süper, lönekonsult, Region Stockholm
10 dec 2021

Givande utbildning med många skratt. Kursledaren rätt person på rätt plats! Många handfasta tips, min önskan var att få hjälp med att hantera besvärliga samtal och där fick jag ...

Visa mer
5/5
Sara Högberg, Customer Support
11 jun 2021

Christer levererade en utbildning som var inspirerande, tänkvärd och mycket lärorik. Spot on. Tack!

5/5
Arvid, servicedesk, Rise
26 mar 2021

Väldigt bra kurs, trevlig och engagerad "instruktör" Kursledaren var jättebra. Nya strategier att använda för olika kunder, vitaminord och lipa.

5/5
Marie, säljsamordnare, Landskrona Energi
19 feb 2021

Christer är en väldigt engagerad föreläsare och han ser till att han har med alla under föreläsningen. Hans driv, energi och kärlek till detta ämne smittar av sig.

5/5
Anpassad online-utbildning i besvärliga kundsamtal
19 feb 2021

Bra konkreta verktyg. Positiv stämning från föreläsaren hela tiden trots svårt ämne!

5/5
Anpassad online-utbildning i kundbemötande
19 feb 2021

Inte bara specifikt för kundbemötande, utan användbar privat också. Trodde det skulle bli drygt o sitta 8 timmar framför en skärm o ha utbildning men var långt över förväntan, m...

Visa mer
5/5
Ida Edling, kundtjänst, HSB Södra Norrland
27 jan 2020

Tyckte utbildingen var jättebra och man fick bra verktyg som man kan använda sig av både på jobbet och privat.

5/5
Olle Fandén, förvaltare, HSB Södra Norrland
27 jan 2020

Så mycket som är användbart både privat och i tjänsten. En utbildning som jag tycker att alla behöver gå.

5/5
Pär Glysing, besiktare, Nyköpingshem AB
05 dec 2019

5 av 5

5/5
Sandra, kundvärd, Nyköpingshem
05 dec 2019

Engagerad föreläsare.

5/5
Anne-Marie Johansson, kundvärd, Nyköpingshem AB
05 dec 2019

Helt suverän utbildning med många tankeställare.

5/5
Kursdeltagare
15 okt 2019

Det var mycket bra att få möjlighet att diskutera i gruppen under föreläsningen. Tiden gick väldigt fort, det gör den när det är en bra föreläsning. Fick hjälp att sätta ord på...

Visa mer
5/5
Anna-Karin Liljeqvist, vårdsystemsamordnare, Region Uppsala
21 maj 2019

Bra utbildning där Christer tog många bra exepel! Vitaminfraserna kommer jag försöka att använda dagligen.

5/5
Kursdeltagare
06 mar 2019

Väl upplagd och lätt att ta till sig. Tydlig, pedagogisk och energisk. Väldigt bra som föreläsare

5/5
Annelie Sjöskog, handläggare, Svea Inkasso
06 mar 2019

Jättebra och lärorik!

Visar 1-25 av 50 recensioner
1
2