Visa utbildning.se som: Mobil

Service och säkerhet i reception och kundmottagning

Företagsuniversitetet
Kort om utbildningen
2 dagar
12 900 SEK exkl. moms
Nästa tillfälle: 2019-10-21 - Stockholm
Öppen utbildning
   
Stockholm

Kursbeskrivning

Förena god service med hög säkerhet

  • Agera snabbt och korrekt i säkerhetslägen
  • Bra kundmottagande ger förtroende och trygghet
  • Lär dig förebygga, bedöma och avvärja säkerhetsrisker

Varm vid möten och kall vid fara! Lär dig förebygga, bedöma och avvärja hot och säkerhetsrisker - utan att situationen förvärras.

Målgrupp

Kursen vänder sig till medarbetare som ansvarar för eller arbetar i reception eller kundmottagning på företag eller myndigheter och behöver grundläggande kunskaper om säkerhet och service.

Syfte och Mål

Målet är att ge kunskaper som behövs för att:

  • sköta det dagliga arbetet med ett ökat säkerhetsmedvetande
  • snabbt kunna vidta riktiga åtgärder om något skulle hända
  • förstå hur man förenar service och säkerhet
  • förstå hur man kan förebygga, bedöma och avvärja säkerhetsrisker

Övrigt

Kursen kombinerar teori med praktiska övningar, erfarenhetsutbyte, diskussion och reflektion.

Investering

12 900 kronor exkl. moms.

Intresseanmälan

Fyll i formuläret för att få mer information om Service och säkerhet i reception och kundmottagning, direkt från arrangören. Det är gratis och inte bindande!

Företagsuniversitetet

Företagsuniversitetet

Hos oss hittar du den kunskap du behöver för att framtidssäkra dig i din yrkesroll. Vi erbjuder kurser inom allt från HR, ledarskap och kommunikation till säkerhet och ekonomi. Både öppna datumsatta kurser och företagsinterna skräddarsydda utbildningar. Hos oss hittar...


Läs mer om Företagsuniversitetet och visa alla utbildningar.

Kontaktuppgifter

Företagsuniversitetet

Box 10074
121 27 Stockholm-Globen

 Visa telefonnummer

Recensioner
Bli den första att recensera Service och säkerhet i reception och kundmottagning!