Service och säkerhet i reception och kundmottagning
Företagsuniversitetet
Kursbeskrivning
Förena god service med hög säkerhet
- Agera snabbt och korrekt i säkerhetslägen
- Bra kundmottagande ger förtroende och trygghet
- Lär dig förebygga, bedöma och avvärja säkerhetsrisker
"Varm vid möten och kall vid fara" - lär dig att klara balansgången mellan god service och hög säkerhet. I den här kursen får du fördjupade kunskaper i att förebygga, bedöma och avvärja hot och säkerhetsrisker - utan att situationen förvärras eller eskalerar.
Hur påverkar COVID-19 denna utbildning?
Vi på utbildning.se är övertygade om att kunskap driver människor och organisationer framåt. Det gör även de arrangörer vi samarbetar med.
Många utbildningar ställs exempelvis om från klassrums- till distansutbildning.
För att ta reda på om en utbildning påverkas med anledning av COVID-19, kontakta gärna arrangören.
Målgrupp
Kursen vänder sig till medarbetare som ansvarar för eller arbetar i reception eller kundmottagning på företag eller myndigheter och behöver grundläggande kunskaper om säkerhet och service.
Intresseanmälan
Recensioner
Snittbetyg: 4
Baseras på 1 recensioner.Företagsuniversitetet

Hos oss hittar du den kunskap du behöver för att framtidssäkra dig i din yrkesroll. Vi erbjuder kurser inom allt från HR, ledarskap och kommunikation till säkerhet och ekonomi. Både öppna datumsatta kurser och företagsinterna skräddarsydda utbildningar. Hos oss hittar...
Kontaktuppgifter
Företagsuniversitetet
För att få mer information om utbildningen Service och säkerhet i reception och kundmottagning från Företagsuniversitetet, fyll i dina uppgifter: