Kursbeskrivning
På en dag går vi igenom tillämpning av den ITIL 4-praxis (Practice) som kallas Service Level Management (SLM).
Denna praxis sätter upp affärsmål för tjänsternas prestation och leveransgrad. Det säkerställer att tjänsteleveransen kan bedömas korrekt, vilket möjliggör för organisationen att identifiera problem och förbättra sin praxis.
Du kommer att utveckla din förståelse och tillämpning av praxisens nyckelbegrepp, principer, värde och utmaningar på både strategisk och operativ nivå.
Fem relaterade praxisDu har även möjligheten att läsa in och certifiera dig på denna tillsammans med fyra relaterade praxis genom vår kurs ITIL Practice Specialist - Collaborate, Assure & Improve.
Kommande kursstarter
Intresseanmälan
Vi vill göra skillnad i världen
Med kompetens som verktyg inspirerar vi människor att växa, utvecklas och briljera. Vi gör det i en medveten riktning. Nya insikter, beteenden, arbetssätt och tekniker börjar tillämpas på ett sätt som ger medarbetarna trygghet och deras prestationer energi och kraft....