Kursbeskrivning
På denna ITIL Specialist-kurs går vi igenom att övervaka stötta samt uppfylla leverans och åtaganden genom tillämpning av fem centrala ITIL 4-praxis (Practices).
Kursen Monitor, Support & Fulfill (MSF) behandlar dessa praxis: Service Desk, Incident Management, Problem Management, Service Request Management samt Monitoring and Event Management.
Enstaka praxisDu kan även boka kurs och certifiering i vart och ett av de enstaka praxis som behandlas under kursen:
- Service Desk (SD)
- Incident Management (IM)
- Problem Managemen (PM)
- Service Request Managemen (SRM)
- Monitoring and Event Management (MEM)
Kommande kursstarter
Intresseanmälan
Vi vill göra skillnad i världen
Med kompetens som verktyg inspirerar vi människor att växa, utvecklas och briljera. Vi gör det i en medveten riktning. Nya insikter, beteenden, arbetssätt och tekniker börjar tillämpas på ett sätt som ger medarbetarna trygghet och deras prestationer energi och kraft....