Kursbeskrivning
Professionell kundservice
Professionalism i mötet med kund har aldrig varit viktigare än vad det är idag…
I dagens tuffa affärsklimat är bra service avgörande för att vinna slaget om kunderna. Vi lär dig vad som krävs för att leverera service och bemötande i världsklass – varje dag i alla situationer!
På utbildningen får du bland annat lära dig:
- Service i världsklass
- Vägen till framgångsrik kundservice
- Kunden och det upplevda kundvärdet
- Gyllene regler för klagomålshantering
- Att kommunicera effektivt – lyssna, vägleda, inspirera
- Fokusera på hur, inte bara på vad
- Frågemetoder som engagerar
- Bemästra positiv påverkan
- Utveckla ett ömsesidigt förtroende
- Så lyckas du med merförsäljning
- Metoder som stärker dig i kundkontakten
- Du kan mer än du tror – kunskapstrappan visar dig dina styrkor
- Kundservicemedarbetarens roll i framtiden
Använd gärna formuläret längst ned så kontaktar vi dig för mer information.
Hur påverkar COVID-19 denna utbildning?
Vi på utbildning.se är övertygade om att kunskap driver människor och organisationer framåt. Det gör även de arrangörer vi samarbetar med.
Många utbildningar ställs exempelvis om från klassrums- till distansutbildning.
För att ta reda på om en utbildning påverkas med anledning av COVID-19, kontakta gärna arrangören.
Video
Conferator
Investering
Offert lämnas på förfrågan.
Utbildningen utformas utifrån era behov och önskemål
Utbildningens längd 1 till 4 dagar
Intresseanmälan
Recensioner
Snittbetyg: 4,7
Baseras på 30 recensioner.Conferator Kompetens

”Helt underbar utbildning! Dagen efter kursen när jag kom tillbaka till jobbet gick jag på utvecklingssamtal. Måndagen efter var det ett spontant lönesamtal. Med kursen i ryggen kände jag ett mycket större självförtroende och blev inte nervös som jag tidigare...
Kontaktuppgifter
Conferator Kompetens
För att få mer information om utbildningen Professionell kundservice från Conferator Kompetens, fyll i dina uppgifter: