Visa utbildning.se som: Mobil

Recensioner av Bemöta besvärliga kunder

Snittbetyg: 4,6

Baseras på 18 recensioner          

Andreas Nilsson   |   2018-01-22
Bra upplägg och lagom tempo. Många bra verktyg. Mycket kunnig utbildare och inger ett lugn i lärandet. Många små enkla knep i både tal och kroppspråk. Proffsigt företag med goda värderingar.
          (5)
Louise Ahlsen, Tobin Properties   |   2017-11-15
Fick tips och verktyg vid jobbiga kunder. Önskade mer exempel från deltagarna. Jag rekommenderar kursen
          (4)
Hanna, Valvet AB   |   2017-11-15
Jag fick verktyg och nya synsätt för hur vi ska agera i olika situationer med kunder. Jag ger pedagogiken en 5a och lokal med förfriskningar en 4a.
          (5)
Sandra, Mini Rodini   |   2017-11-15
Jag rekommenderar kursen. Jag fick tips om att hantera arga kunder.
          (4)
Charlotte Jerndahl, Valvet   |   2017-11-15
Mina förväntningar om att få handledning gentemot "besvärliga kunder" infriades. Rekommenderar kursen och önskar det var fler dagar!
          (5)
Jessica Sone, Tobin Properties   |   2017-11-15
5 av 5
          (5)
Joakim Turumen, Kundtjänst, Teloteket AB   |   2017-11-15
Det var klart bättre än förväntat! Jag fick verkligen med mig användbar kunskap och rekommenderar kursen till alla med liknande jobb.
          (4)
Åsa Skoglund, assistent Tierps kommun   |   2017-11-15
Kollega rekommenderade kursen och jag blev mycket nöjd
          (4)
Ebba Bellander, Tobin properties   |   2017-11-15
Jag fick konkreta verktyg att använda i mitt dagliga arbete
          (5)
Inger, Valvet Förvaltning   |   2017-11-15
Nytänk och inspiration
          (4)
Rosen Guggenheimer, Tobin   |   2017-11-15
Kul och spännande kurs! Rekommenderar!
          (5)
Daniel Wallin, Teloteket   |   2017-11-15
Fick definitivt bra verktyg och större inblick his människor med problembeteende. Bra teori och att kunna ställa frågor. Övningar var bra sätt att aktivt testa funktion/användandet. Utbildaren var väldigt framåt och tydlig med väsentlig information. Även dokumentationen var bra med checklistor exempel på frågor att ställa och är bra för att kun...
Visa mer
          (5)
Eva Lövström, Valvet   |   2017-11-15
Jag rekommenderar kursen. Kanske ännu en övning efter lunch vore bra
          (4)
Monica Åhr, Tierps kommun   |   2017-11-15
Kursen var bra och fick med mig tips och vad jag ska tänka på i olika situationer.
          (4)
Nathalie Beniamin, Karolinska Universitetssjukh...   |   2017-11-15
Jag fick verktyg och hur jag ska tänka när jag inte öyssnar eller blir arg på kunder. Jag tyckte allt var bra och rekommenderar kursen till andra.
          (5)
Noa Denise Ishac, Receptionist, Karolinska   |   2017-11-15
Jag fick med mig precis allt jag behövde, Rekommenderar kursen utan tvekan! Fortsätt som ni gör
          (5)
Lena Warneby, Valvet   |   2017-11-15
Mycket inspirerande och engagerande kurs! Fick verktyg för att hantera besvärliga kunder och verktyg att hantera mina egna reaktioner.
          (5)
Patrik Lindberg, kundtjänstchef, Teloteket AB   |   2017-11-15
Bra kurs! Service och förståelse bakom mitt/mina kollegors/kunders beteende. Fantastisk pedagog, vill dra ännu mer nytta av utbildaren!
          (5)
Om utbildning.se

utbildning.se är portalen där du hittar kompetensutveckling för att utvecklas inom alla branscher. Tusentals kurser över hela Sverige. Alla våra tjänster är kostnadsfria att använda.

Så fungerar utbildning.se

Hitta en utbildning du är intresserad av


Gör intresseanmälningar


Du blir kontaktad och får mer information av arrangören

utbildningsrådgivning

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och ta del av det senaste inom kompetensutveckling!