Visa utbildning.se som: Mobil

Sälj – Uppföljning för att få resultat

CHART Learning Solutions
Kort om utbildningen
1 dag
4 995 SEK exkl. moms
Nästa tillfälle: Utbildningen startar första tisdagen varje månad - Distans
Sista ansökan: 1 week before
Onlineutbildning
   
Distans
Engelska

Kursbeskrivning

Follow through in Sales

  1. Up-Selling Opportunities
    Know the definition and importance of follow-through, eliminate sales slippage, create additional sales with upselling, apply upselling harvesting strategies, implement five ways to sell more in less time, know what to do when following through in communications, and create an automated follow-through system.

  2. Preventing Buyer's Remorse
    Understand the definition and causes of buyer’s remorse, apply five ways to prevent buyer’s remorse, implement strategies for preventing seller’s remorse, know the secrets of savvy buyers’ checklist, and apply tips four tips on accepting cancellations and returns.

  3. Email Etiquette Follow-Through
    Understand the power of email communications to make or break your career, understand the relationship between email and how it communicates more than a written message, know the definition of email etiquette, apply the five C’s to email etiquette, avoid the top ten words used in spam filters, and utilize the top ten email power words to improve your response rate.

  4. Customer Feedback and Satisfaction Surveys
    Understand the importance of getting quality feedback from customers to improve satisfaction, apply five ways to have the “difficult conversation” and get quality feedback, apply the “Take the Heat” method for responding to negative feedback, implement the core elements of customer satisfaction surveys, know how to use rating scales, and employ one simple survey question guaranteed to grow your business.

  5. Keeping Customers for Life
    Understand the real mission of businesses, implement ten ways to create brand loyalty, apply a customer courtesy model for improving quality, and implement the six F’s for exceeding customer expectations

Intresseanmälan

Fyll i formuläret för att få mer information om Sälj – Uppföljning för att få resultat, direkt från arrangören. Det är gratis och inte bindande!

CHART Learning Solutions

CHART Learning Solutions

Vi erbjuder marknadens främsta eLearning utbildningar med certifiering inom Ledarskap, Försäljning, Kundservice och Team-building! Vi erbjuder individuell eller gruppcoaching på våra program.

Alla utbildningar skapar direkta resultat för dig och ditt företag då metodiken är anpassad enligt allra senaste rön så kallad ”break-through learning” som är inbyggt i vår utbildningsplattform. Till företag så erbjuder vi anpassade utbildningar efter ert behov och antalet medarbetare....


Läs mer om CHART Learning Solutions och visa alla utbildningar.

Kontaktuppgifter

CHART Learning Solutions

Helsingborg

 Visa telefonnummer

Recensioner
Kursrecensioner
Bli den första att recensera Sälj – Uppföljning för att få resultat!

Arrangörsrecensioner
(4,9)
Baseras på 100 recensioner
Alla recensioner för arrangören