Visa utbildning.se som: Mobil

Kundservice – Första intrycket

CHART Learning Solutions
Kort om utbildningen
Längd: 1 dag
Pris: 4 995 SEK exkl. moms
Nästa tillfälle: Courses start bi-weekly (every other week) - Distans
Sista ansökan: 1 week before
   
Ort: Distans

Kursbeskrivning

How to make the best first impression

  1. Greeting and Introductions
    Understand the influence of the primacy effect, know how to score more points in customer service, identify moments of truth points, apply 10 tips for great greetings, use name tags and professional greetings appropriately, apply greeting word choices on the telephone and in retail, and balance professionalism with personalism.

  2. Customer Courtesy
    Complete a brief courtesy self-assessment, understand the impact of courtesy on your bottom line, know the relationship between courtesy and quality, apply a Customer Care Courtesy Model, and implement the Platinum Courtesy Rule.
     
  3. Professional Image
    Understand the importance of projecting an appropriate professional image, apply the Transformational Triangle to dress for your body type, goals, and personality while being work-appropriate , implement five strategies for dressing with an authentic professional image, and apply tips for grooming, posture, punctuality, word articulation, and listening.

  4. Word Choices
    Discuss the power of words, understand the difference between powerless and powerful words, know how to trim the fat from your words, avoid insensitive words, and word choice substitutes for clearer communication.

  5. Telephone Skills
    Understand the telephone as a doorway for developing business, apply guidelines for physically handling the phone, using the voice professionally, listening tips, implement effective telephone greetings, and know how to place calls on hold and transfer

Målgrupp

Designed for service professionals, sales representatives, and support staff.

Intresseanmälan

Fyll i dina uppgifter om du är intresserad och vill veta mer om kursen: Kundservice – Första intrycket.


En intresseanmälan ger dig möjlighet att komma i kontakt med utbildningsarrangören


Du blir kontaktad och får mer information - För att kunna ta rätt beslut


En intresseanmälan är ingen bokning. Du förbinder dig inte till något

Errors
Valfritt
Valfritt
Valfritt
Valfritt
Valfritt

CHART Learning Solutions

CHART Learning Solutions

Vi erbjuder marknadens främsta eLearning utbildningar med certifiering inom Ledarskap, Försäljning, Kundservice och Team-building! Är du intresserad av Digital Marknadsföring erhåller du ett internationellt certifikat från Digital Marketing Institute.

Alla utbildningar skapar direkta resultat för dig och ditt företag då metodiken är anpassad enligt allra senaste rön så kallad ”break-through learning” som är inbyggt i vår utbildningsplattform. Till företag så erbjuder vi anpassade utbildningar efter ert behov och antalet medarbetare....


Läs mer om CHART Learning Solutions och visa alla utbildningar.

Kontaktuppgifter

CHART Learning Solutions

Helsingborg

 Visa telefonnummer