Visa utbildning.se som: Mobil

Kundservice – Att ge och få hjälp

CHART Learning Solutions
Kort om utbildningen
1 dag
4 995 SEK exkl. moms
Nästa tillfälle: Courses start bi-weekly (every other week) - Distans
Sista ansökan: 1 week before
Onlineutbildning
   
Distans
Engelska

Kursbeskrivning

Give and get the right help

  1. Giving and Getting Help
    Understand challenges to getting the right help, apply eight guidelines for getting the right help, implement techniques for getting effective help, identify four critical thinking strategies for overruling “conventional wisdom,” implement the “buddy system” for getting and giving help, apply six steps for effective brainstorming, and understand sensitive issues with getting or giving help considering gender issues.

  2. Mentoring Peers
    Understand the benefits and challenges of formal and informal mentoring, self-evaluate your mentoring readiness, utilize seven characteristics of effective peer mentors, avoid three ineffective mentoring behaviors, implement eight types of peer mentoring moments, and implement three steps for formal peer mentoring.

  3. Coaching Peers
    Understand the definition, benefits and challenges of peer coaching, apply nine behaviors of effective peer coaches, implement four partnering roles of peer coaches, and apply the G.R.O.W. question model for sequencing a coaching session.

  4. Customer Experience Management
    Demonstrate how to use questions for creating a customer buying path, understand the definition of Customer Experience Management, apply four vital dangers of ignoring CEM, and implement five focus areas of customer relationship management.

  5. Managing Customer Expectations
    Apply a formula for improving customer satisfaction, understand how expectations shift in the “eyes of the beholder,” know the origins of customer expectations, implement suggestions to manage product and process expectations, apply the four “R” levels of customer expectations, integrate the Six F’s for exceeding customer expectations, and define how to manage expectations through communication standards

Målgrupp

Designed for service professionals, sales representatives, and support staff.

Examen, diplom m.m.

Efter varje genomfört utbildning så erhåller du ett diplom med dess innehåll beskrivet.

Intresseanmälan

Fyll i formuläret för att få mer information om Kundservice – Att ge och få hjälp, direkt från arrangören. Det är gratis och inte bindande!

CHART Learning Solutions

CHART Learning Solutions

Vi erbjuder marknadens främsta eLearning utbildningar med certifiering inom Ledarskap, Försäljning, Kundservice och Team-building! Vi erbjuder individuell eller gruppcoaching på våra program.

Alla utbildningar skapar direkta resultat för dig och ditt företag då metodiken är anpassad enligt allra senaste rön så kallad ”break-through learning” som är inbyggt i vår utbildningsplattform. Till företag så erbjuder vi anpassade utbildningar efter ert behov och antalet medarbetare....


Läs mer om CHART Learning Solutions och visa alla utbildningar.

Kontaktuppgifter

CHART Learning Solutions

Helsingborg

 Visa telefonnummer

Recensioner
Kursrecensioner
Bli den första att recensera Kundservice – Att ge och få hjälp!

Arrangörsrecensioner
(4,9)
Baseras på 100 recensioner
Alla recensioner för arrangören