Ledarskapsträning i en självstyrande organisation - Forum

2009-02-23 10:39   Lennart
Jag är chef på ett företag med 13 anställda, och jag har i samråd med mina medarbetare bestämd att vi vill göra organisationen mer självstyrd genom att göra alla delaktiga i företagets verksamhet. Söker därför en ledarskapsutbildning som kan komma hela företaget tillgodo, vad finns det för utbildningar som passar för oss?

RE: Ledarskapsträning i en självstyrande organisation
2009-02-23 11:01   Gry

Hej Lennart, Tuff Ledarskapsträning AB har en utbildning som företagsanpassas som heter Tuff Nerifrånimplementering. Utbildningen coachar er genom en process där företaget går ifrån toppstyrd till självstyrd: » Tuff Nerifrån implementering


RE: Ledarskapsträning i en självstyrande organisation
2009-04-15 14:53   MF
Hej, det finns en utbildning som heter Loppan. Titta mer på den. Ekerö Utbildning har den bla. Tänk dig att ha medarbetare som jobbar för dig och företaget istället för att som det är på många arbetsplatser, för sig själva. Den kommer att ge både företaget och era anställda insikter och framför allt nya verktyg att hantera situationer. /MF

RE: Ledarskapsträning i en självstyrande organisation
2009-04-20 13:22   Karin
post Hej Lennart Vi har en hel del anpassade utbildningar inom chefs och ledarskapsutbildning beroende av vilken nivå ni vill ha Effektiva möten och kreativa workshops Utveckla och leda team Målorienterad Projektledning Projektledning påbyggnad Professionell projektmedlem Utveckla och leda team Att leda förändringsprocess Projektekonomi Projektkontor - Konstruktionsstyrning Jobbar ni även i Project.. mvh Karin

Så fungerar utbildning.se

Sök och hitta en utbildning du är intresserad av


Beställ information eller boka direkt


Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Håll dig uppdaterad
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få utbildningsförslag, inspiration och aktuell information – direkt till din inkorg. 📨