Utbildning inom Kommunikation - Forum

2014-12-15 16:10   Sofia

Hej! Jag söker en kommunikatörsutbildning för att bredda min kompetens inom området. Har jobbat som kommunikatör ett par år men har inte så mycket teoretisk utbildning i grunden. Söker en utbildning med både strategiskt och operativt innehåll, både extern och intern kommunikation och med både teori och praktiska övningar. Inte för kort (1-2 dagar) och inte för lång (en eller flera terminer) utan mitt emellan, typ 8-15 utbildningsträffar. Utbildningen ska gå i Stockholm. Jag har själv hittat lämpliga utbildningar på Berghs och Företagsuniversitetet - finns det fler ni kan rekommendera? Tack på förhand! Mvh Sofia


RE: Utbildning inom Kommunikation
2014-12-15 16:11   Anna Granberg

Vad roligt att du är intresserad av kompetensutveckling! På utbildning.se förmedlar vi flera olika utbildningar inom Kommunikation med olika längder och priser, hela listan kan du se nedan. 

På båda sidorna kan du enkelt sortera kurserna efter ort, längd och pris för att sedan fylla i en intresseanmälan. Du kan själv sortera efter längd för att hitta en kurs som passar dig. Det är självklart helt obindande och kostnadsfritt och du blir därefter snabbt kontaktad med mer information av företaget som håller kursen. 

Hälsningar,
Infoteamet på utbildning.se 


Utbildningskategorier som matchar tråden
Så fungerar utbildning.se

Sök och hitta en utbildning du är intresserad av


Beställ information eller boka direkt


Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Håll dig uppdaterad
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få utbildningsförslag, inspiration och aktuell information – direkt till din inkorg. 📨