Ekonomiutbildning för icke-ekonom - Forum

2009-02-03 16:59   Kim
Hej! Jag är nybliven avdelningschef, och jag känner att jag vill bredda min ekonomiska kompetens eftersom jag kommer att ha ansvar för avdelningens resultat. Vad finns det för utbildningar som passar för mig? Jag bor och jobbar i Göteborg.

RE: Ekonomiutbildning för icke-ekonom
2009-02-03 17:04   Gry
Hej Kim! Jag hittade tre olika utblidningar inom ekonomi för icke-ekonomer i Göteborg. Följ länkarna nedan: » Ekonomi för icke-ekonomer - Plus » Ekonomi för icke-ekonomer - Hogia » Ekonomi för icke-ekonomer - Confex

RE: Ekonomiutbildning för icke-ekonom
2009-02-09 10:21   Michael Andersson/Taurus Ekonomiutbildning
Hej Jag kan rekommendera vår 2-dagars utbildning: Ekonomi för icke-ekonomer. Under två intensiva utbildningsdagar lär du dig tolka och analysera ekonomisk information och får en förståelse för de ekonomiska sambanden. Utbildningen är praktiskt inriktad med flera övningsuppgifter samt diskussioner till varje avsnitt. 15-16 april går utbildningen i Göteborg på Lilla Bommens Konferenscenter. Gå in på: www.taurusekonomi.se för att läsa mer och boka utbildningen. PS. Vi har ett kanonerbjudande fram till 23/2 som du inte bör missa.

Så fungerar utbildning.se

Sök och hitta en utbildning du är intresserad av


Beställ information eller boka direkt


Du blir kontaktad av utbildningsarrangören

Håll dig uppdaterad
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få utbildningsförslag, inspiration och aktuell information – direkt till din inkorg. 📨