högklassad 3d utbilding

högklassad 3d utbilding
2010-09-20 15:44
Viktoria
0

Jag har alltid vetat att den inriktningen jag vill ta i livet går mot underhållning och när kunskapen om 3d arbete inom film kom in bilden satte den sig direkt och jag visste vad jag skulle utbilda mig till. Jag hade dock valt att gå den långa vägen och körde några år computer science innan jag verkligen beslutade mig för att jag bör inrikta mig på direkt 3d. Jag sökte en del utbildningar inom Sverige, men hade utbildningen vid IAA som första val och den jag hoppades på kunna komma in på då det var flera personer som sagt till mig att denna ska tydligen vara en av de bästa i Sverige och har ett speciellt sätt att utbilda på. Sagt och gjort och nu sitter man här, första året på IAA och har verkligen hittat den rätta utbildningen. IAA kombinerar aktivt lärande med workshops samt har branchfolk som gäst-föreläsare vilket för min del har gett en helt annan inblick i arbetsplatsen än tidigare utbildning. Om 3d är någonting man funderar på tycker jag definitivt IAA är en utbildning man borde se mer på.

MediaAnalys Trisodium AB MediaAnalys Trisodium AB

Intresserad av tråden: högklassad 3d utbilding? Registrera din mailadress så får du information när någon lagt in ett nytt inlägg i tråden.

Är du en talare?
Månadens fråga
Vad motiverar dig mest på jobbet?
Att ha bra kollegor
Att ha en bra chef
Att ha en bra lön
Att ha roliga arbetsuppgifter
Att kunna jobba flexibelt
Svara för att se resultat
Partners
DI.se
banner